• Yllo

Glitter tråden ......fortsätter

Usch vad otäckt med din rygg Jess! Hoppas så att den blir bra fort.. att ha ont i ryggen är ingen höjdare direkt

Själv är jag superduper trött idag. Vi har haft gäster hela helgen. Ett par hemifrån Åland och deras fyra grabbar, tyvärr så har nästan alla barnen ADHD och en är även lätt utvecklingsstörd Men det är goa killar allihop, även om det blir väldigt intensivt!

Marcus Brud: Jag var supernervös innan bröllopet, men vaknade upp på bröllopsdagsmorgonen lung som en filbunke Här är lite bilder från mitt bröllop. groups.msn.com/yllo/shoebox.msnw + de tårtor jag bakat nu på sista tiden också

• Yllo

Marcus Brud: Tackar! *rodnar av glädje* Det är riktigt kul att göra tårtor, även om jag än så länge bara är en glad amatör

Jag hade köpt sådana där bröllopsbubblor och det blev inget kladd alls av dem. I vanlig ordning så testade min mans brorson det där med fläckar och jag kan lova att det inte blev några som helst fläckar på några kläder

• Yllo

Jag gjorde en ny tårta till helgen.. men den blev inte så bra i o med att jag hade "hjälp" av fyra små killar som petade, pillade, hade huvudena ivägen och promt ville smaka på sockerpastan *pust*

• Yllo

Nu har jag kommit hem från Västerås. Har haft det jätteskönt där. Var kanonväder igår, men i dag regnade det lite på f.m. dock blev det riktigt fint väder på e.m.

Shoppade lite skor (3 par), toppar (2 st), en sjal och en aftonväska.

Längtar verkligen till den 17/8 när jag ska ner dit nästa gång.. på konferensen

• Yllo

Hejsan Vicky! Kul att du hittade oss

Marcus Brud.. du låter precis som min styvdotter.. "Jag älskar rosa", "Den skulle jag vilja ha, för den är rosa", "Jamen den är inte rosa, så då kan jag inte ha den" o.s.v.

Lite trött fortfarande. Har ju haft 2 semesterdagar och det har varit riktigt skönt. nu är det bara 3 mån och 3 veckor kvar till semestern Längtar som en galning redan. Fast vi ska nog ta någon vecka semester i sommar också.. men det är ännu inte bestämt när

• Yllo

Grattis i efterskott Jess!

Låter som om du fick en helt underbar dag
    Förstår att du tycker det är trist att M ska börja arbeta igen.. det är ju mysigare att vara hemma båda två med Lucas.

Skönt att höra att din rygg är bättre. Min axel är riktigt bra igen.. trots att dom sa att det skulle ta upp till 6 månader innan den var ok.. visserligen har jag lite ont ibland.. men inte så farligt

Tänk att Lucas redan är 2 månader! Vart tar tiden vägen Tiden bara rinner iväg fortare än vad jag vill/eller ens önskar. Börjar känna mig gammal nu *fniss* Dock så längtar jag som en tok till december och vår underbara resa. Har faktiskt föreslagit för B att vi skulle försöka få en liten "Made in Thailand" Vi får väl se om det blir så

• Yllo

Jess hade väl också prövat solspray och tyckte det var helt ok om jag inte minns helt fel... *rynkar pannan och försöker minnas*

Själv är jag nog lite sugen att testa.. Tänkte att det kanske vore bra och solspraya sig lite nu när solen kommit.. Kanske jag skulle slippa alla soleksem då? *undrar*

• Yllo

Marcus Brud: Är begravningen dagen innan bröllopet? Hur länge ska dom vara i lokalen? Kanske ni hinner trots att ni inte får tillgång till den förrän kl 14?? Annars är det bara att se om ni kan få den kl 12 som ni blivit lovade.

Tror att 2 veckor innan är liiiite kort tid att byta kyrka på. Tänk på att ni i så fall måste ringa till alla och meddela att kyrkan är bytt samt att ni säkert ändå måste räkna med att några ändå far till den ursprungliga kyrkan (tänker på mig själv och mitt minne )

Nä, Jess.. 30 är ingen ålder. B är ju 43 och själv fyller jag ju snart 37.. så om du är gammal, vad är inte jag då??

• Yllo

Vet ni vad tjejer! I onsdags gjorde jag min första bröllopstårta Glömde ju ta med mig kameran, men bruden har lovat maila över bilder till mig i morgon (lördag) så att jag kan lägga upp på min hemsida
    Så på söndag kan ni gå in och kolla om ni vill *ler glatt*
    groups.msn.com/yllo/shoebox.msnw

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter