• BlueTopaz

Glitter tråden ......fortsätter

Hej tjejer!!

Ja, det var jättekul att ses igen Iza! Vi får festa lite när du kommer upp istället! Hälsa till Julia också!

Har aldrig varit med om att det varit så dåligt väder här nere i Falsterbo förut.. vet inte vad vi ska hitta på att göra?

Hur är det med er Jess, får ni sova något nu?

• BlueTopaz

Han så himla söt Jess! Men ser dessutom verkligen er båda i honom o det är rätt ovanligt..

• BlueTopaz

Hej Tjejer!

Grattis på bröllopsdagen Jess & Iza!!

Vi tänkte fira vår bröllopsdag nästa helg med en middag för alla som hjälpte oss på vår bröllopsdag.

Igår var jag tärna och toastmadame på bästa vännens bröllop. Vilken pärs!!! Men det var ju kul också förståss!
    Här är bilderna: www.familjeliv.se/hem/bluetopaz/galleri.php

Börjar jobba igen imorgon... =( Men måste börja redan nu, det är ett par hektiska veckor framöver..
    Kramiz!

• BlueTopaz

Hallå tjejer!

Verkar vara fullt upp i allas liv nu?

Jag har varit på konsultation hos en plastikkirurg och på fredag ska vi båda köra ner till Linköping och träffa en till. (kostar 85 000:- i sthlm och 42 000:- i Linköping..) Ser ut att bli bröstoperation i höst.

Vi firade bröllopsdagen i lördags med middag för dem som hjälpte oss på bröllopet. I söndags (som var den riktiga bröllopsdagen) myste vi bara hemma och åkte och köpte cyklar och cyklade en sväng.
    I samband med att vi åker till Linköping på fredag stannar jag och Tomas över natten där och firar lite för oss själva utan Leo.

Det har varit en jättemysig sommar, jag och tomas har det jättebra och allt funkar just nu klockrent =)

Hur har ni haft det i sommar?
    Hur går det att vara mammaledig Jess?

• BlueTopaz

Dom är så fina Iza! (man måste nog vara medlem i facebook för att kunna se) Ska jag bjuda in dig jess, det är en rätt kul sida som allt fler blir medlemmar i?

Ja fy fan vad äckligt.. man tror ju inte sådant händer! Framförallt inte med en kirurg som är så välkänd!

Jag gör både lyft och inlägg, det är därför det är så dyrt, plus att det förmodligen är den dyraste kirurgen i landet?
    Jag tror det blir att göra dem i linköping.

Tack för hjälpen Jess men jag känner till en tjej som gjorde sin mage på lidingökliniken och den operationen gick väldigt fel =(

Vi köpte cyklarana på sportex bredvid IKEA. min kostade 2500 och tomas 2000, det var halva priset och helt ok cyklar. Men med lås till, barnstol, ny sadel osv så blev det rätt dyrt ändå =(

Jo, den där perioden är rätt jobbig innan mammagruppen kommer igång, minns att jag också tyckte det. Var ju dessutom november och ingen var hemma. Internet var min räddning ;)

Ojoj.. nu måste jag sova!

• BlueTopaz

Haha, näedå jag blir ingen dolly! Jag har bara en lite större C- kupa nu (hade D/E tidigare) så jag ska bara lägga in 200ml för att få samma strl igen.

Iza, kommer ni inte upp hit då?? Du skulle ju återkomma om det.

Victory: Hoppas de hittar vad som är felet och kan fixa det! Eller det bästa vore ju såklart om det bara funkade ändå! Jag känner till flera par som har fått jobba på det ett bra tag och det har inte varit något fel på dem. och när de väl fått ett barn så är det inga som helst problem igen sen.

Jag vet inte om vi kommer att skaffa fler barn. vi är båda väldigt osäkra. Vi har sagt att vi ska ta ställning till det igen nästa sommar. Men blir det fler så kommer det nog ta ett par år.
    Vi har det så bra som det är nu! =)

Ylva: när tror du att du får komma på utredning?

Jess: Hur mår familjen? Var ett bra tag sen nu!

• BlueTopaz

Kul Iza, det går jättebra att ni kommer upp då! =)

Kul att du kommer ner också Victoria!!!

Jag åker till Milano med jobbet tors- sön, bara så att ni vet =)

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter