Inlägg från: Marcus Brud |Visa alla inlägg
  • Marcus Brud

Glitter tråden ......fortsätter

Vad heter såpbubblor på engelska? :)

• Marcus Brud

Tack så mycket =)

Såg vilken skillnad det var mellan frakten. Det var inte dåligt :) Får sätta mig och spåna lite till sen. Ska åka till min farbror som bor 8 mil bort för att prata om bröllopet.
    Måtte min gamla skrutta bil håller hela vägen :)

Ha en bra dag!

• Marcus Brud

Victory

Ni var jättefina. Fotografen tog väldigt många vackra bilder :)

Jag börjar känna mig lite tryggare nu, men är fortfarande ute och letar såpbubblor, hittade på en sida här i Sverige, kanske inte blir lika dyrt som om man beställer från England?

Måste ta och gå igenom allt med den blivande maken, så han också får någorlunda koll :)

• Marcus Brud

Hehe, jag är såld på den färgen :)

Hmm.. har kollat på Ebay nu med bubblor men det verkar som att det är billigast på brollopsbubblor.se är billigast med frakt osv. Hmm..

• Marcus Brud

Yllo

Jag har nog barnet i mig fortfarande :P hehe "Rosa ska det va, annars kan det va" :P

Jag har två veckor kvar, men sista dagen jag jobbar slutar jag 21 :( Så det blir att fira dagen efter :)

• Marcus Brud

Grattis på 30 års dagen i efterskott! :)

Hej och hå vad det närmar sig med stormsteg. Håller på och gör påsar med lite smått och gott i som ska stå på tallrikarna. Men det tar ju sin lilla tid :)

Så provade jag och spraya mig på salong, jovisst första och andra dagen var bra men sen blev det bara skit. Så funderar på att ha min bleka färg istället :) hehe

• Marcus Brud

Ja precis, och det kanske skulle se lite dumt ut om maken är alldeles blek och jag brun :)

• Marcus Brud

Skit skit skit..

Vi skulle förbereda all mat i församlingssalen dagen innan, skulle få lokalen kl 12. Nu har jag fått mail om att vi inte kan få lokalen pga av begravning. Dem hade lovat mig kl 12!

Det är 2 veckor kvar och jag vill byta kyrka! Tror ni det går?

Paniiiiiiiiiik!

• Marcus Brud

Ja begravningen var dagen innan, då vi skulle förbereda all mat, men vi får börja hemma. Hade tänkt att slippa sånt för det är smidigare att vara på ett och samma ställe :)

Men tjii fick vi, kl 15 får vi tillgång till salen nu istället. Fick panik först, men det har lagt sig lite nu. Får göra det bästa av situationen :)

Yllo

Det ska bli mycket spännande att se ditt konstverk imorgon :)

• Marcus Brud

Yllo

Det var en seg brutta som inte skickar bilderna :P

• Marcus Brud

BlueTopaz

Vilken fin blå klänning du hade :) Och bruden hade en sååå fin klänning. Nu vill jag ju byta :) hihi

Vad fick ni i morgongåva? Och vad gav ni till era män? :)

• Marcus Brud

Izunia

Är ni aldrig hemma tillsammans? :)

• Marcus Brud

Vilket album har du lagt det i? =) För jag hittar den inte :)

• Marcus Brud

Woow vilken tårta :) du är inte dålig du Yllo! :)

Ammo:

Varför inte bjuda på lite kallskuret och potatissallad? :)
    Tacos är mumsigt också :)

• Marcus Brud

Jag hittade den frisyren som jag tänkt ha i amelias skönhetsnummer, men såklart så har jag tappat bort den sidan, men ska ta och leta :)

Var på stan och köpte såpbubblor, det blev brudparet, nästa leverans skulle hon få nästa vecka och så länge kan jag inte vänta :)

• Marcus Brud

Mycket fint :)

Fick en möhippa på jobbet i torsdags :) Trodde att jag inte skulle få någon, men mina såkallade vänner har inte gjort något utan det var jobbarkompisarna minsann :) Lite konstigt känns det att dem inte har gjort något. Men men jag blir gift ändå :)

En vecka kvar idag, oj oj :) Om en vecka såhär dags så ska jag vara hos Make up store.

Det är verkligen på riktigt :)

• Marcus Brud

Ja nu börjar det verkligen pirra.
    Var till prästen igår och övade igen, det fruktansvärt jobbigt. Jag svettades som en tok och var nära att gråta =/

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter