• Ammo

Glitter tråden ......fortsätter

Hej!
    Fattade inget alls av uppgraderingen till det nya??!
    Om det är fler än mig som inte hajar så BYT signatur när ni kör ett nytt medlemskap. SEN kan man uppgradera så man får tillbaka sin gamla signatur dvs i mitt fall Ammo.
    Hoppas ni dyker upp snart!

• Ammo

Ja visst var det otydligt att man kunde få tillbaka sitt gamla namn sen när man gjorde uppgraderingen?!

Jag var rökare på heltid fram till för 2 år sen, då la jag av pang bom på dagen, enda sättet. Det handlar om att ha 100% vilja bara. Både min mamma och pappa gjorde lika dant.
    Jag hade dock kvar feströkningen och lyckades hålla mig till bara fest. Men nu har jag inte rökt sen 7 okt. Tyvärr kan jag känna suget när mina kompisar tar en cigg men sen luktar de vidrigt efteråt och det håller mig från att ta en.

Har inte stuckit näsan utanför dörren idag, det har ju spöregnat hela tiden och dessutom åskat en hel del. Så jag och lilleman har haft gosdag

• Ammo

Iza, är det du som skrivit i min gästbok "hej babe"?
    Har du kollat hur du jobbar när jag kommer ner? Vore i alla fall kul om vi hann ta en fika! Vi kommer redan onsdag kväll tror jag och åker hem sönd kväll.
    Nu ska jag och Lucas åka och fixa nya pass. Ska ju till Rom sen.

• Ammo

Åh vad tråkigt att höra om din kompis mamma, beklagar verkligen

Jag är inne på tråden varje dag men det är ju knappt någon som skriver så därför så blir det inte inte alltid att man har något att skriva, men jag finns här. Mitt liv är ju inte så extremt händelserikt just nu, går ju hemma med Lucas.

Nu väger han 7350 gr och är 64,5 cm lång. En riktigt liten bulle, eller liten ska jag väl inte kalla honom direkt. Man skulle kunna tro att vi göder honom med bakpulver, haha
    Har varit dålig på att ta kort på sista tiden men just nu har jag fölagt min kamera så jag kan inte ens tanka över de bilder jag tagit sista tiden, hoppas jag hittar den snart....

Igår var jag på möhippa igen. Den var superlyckad utom att det regnade hela dagen. Körde höghöjdscirkelbana uppe i träden, spelade in musikvideo samt en låt, relax, middag och ut på kvällen. Jag var inte med ut på kvällen eftersom Lucas var med. Den blev jättelycked i alla fall.

Iza, väntar fortfarande på besked ang min resa till Malmö. Det är någon på Martins jobb som anlitat en resebyrå som bokat hotellet mm. Vad jag förstår så är det enkelrum bokat och hotellet är tydligen fullbokat så det ligger på bevakning om att få ändra till ett dubbelrum om det blir ledigt.
    Blir sur om jag inte kan följa med, vore så kul att få komma iväg på en utflykt och träffa lite vänner och se något annat än dessa 4 väggar hemma.
    Men vi låter den 27:e vara prelbokad så hör jag av mig så fort jag vet mer.

• Ammo

Åh Ylva, vad härligt med så mycket pengar! Skulle gärna vara i dina kläder. Har en far som sitter på några kronor men är så snål att dem lär jag inte få se före han kryper ner i kistan.
    Usch mår dåligt över hur vår ekonomi ser ut nu, lever som en kyrkråtta, är helt panka redan, och så här kommer det ju vara i 1 och ett halv år framåt, hur det nu ska gå ihop.....

Så när det gäller kreditkort så kommer tyvärr mitt till användning rätt ofta, men vi betalar ju alltid månaden därpå så man slipper räntor. Jag hade aldrig klarat mig utan ett sånt.

Idag har vi varit på öppna förkolan och sjungit. Haha min lilla bulle är lika stor som de som är 5 månader.

• Ammo

Det är klart med hotellet nu! Vi kommer ner till Malmö onsd den 26:e och åker hem sönd 30:e. Vi kommer bo på Rica hotell på Stortorget.
    Så hoppas du fortfarande kan ses på torsdagen. Vore kul att se hur ni bor också. Har inget planerat på hela dagen då.

Nu ska vi åka oc träffa Lucas kompis

• Ammo

Hej!
    Jag kommer kunna ha Martins bil varje dag, antiingen skjussar jag honom till mässan eller så åker han med kollegorna.
    Vi kan väl höras av på onsd kvällen och bestämma tid mm när vi ska ses på torsdagen, vet inte när Martin börjar jobba då.

Du får inte jobba ihjäl dig nu Iza.
    Vi har bokar vår resa till Rom nu, åker den 19-23 oktober, ska bli underbart!

Skulle nog också göra någon större blombukettaragemang istället för krans, det är som Ylva sa, mer för familjen.

Själv ska jag på bröllop i morgon, ska bli superkul.Är nervös inför vårt "tal" bara...som inte är ett tal. ..förklarar mer efteråt, hon kanske läser detta så jag vågar inte säga mer nu innan.

• Ammo

Bröllopet var super, min kompis var såååå vacker. Hade en halterneckklänning från Garamaj diadem/tiara och lockar som hängde bak.
    Vårt sk "tal" blev succé!!! Alla höll valiga roliga tal, sen kom vi och bröt av . Vi hade spelat in en låt (jag och 2 kompisar)i en studio. Det var låten "jag ljuger så bra" (L Bengtzing)Men den hette nu " Du har allt vi vill ha". Och handlade förståss om Vickan. Vi hade min stereo på högsta volym, låtsasmickar och dansade för fullt så det blev enorma applåder.Sen berömde alla oss och sa att vi var klart kvällens bästa "tal" så det var kul1!
    MEN det var någon annan här hemma som hade mindre kul
    Jag hade med Lucas fram till middagen sen åkte han hem och min och Martins mamma satt barnvakt. Han har aldrig skrikit och nu gallskrek han hela kväller och vägrade ta flaskan till en början (vilket aldrig varit ett problem innan).
    Så vid 23 var jag tvungen att tacka för mig och åka hem eftersom han inte ens ville sova.
    Visst han är 3 mån, men han dör ju inte. Någon gång måste han ju lämnas bort och jag är ingen kyckling mamma som åker hem för att han skriker, sorry. Men min mamma blir så stissig och stressad så hon trodde att han skulle ..inte vet jag....
    Hade det bara varit svärmor här hade jag säkert kunnat vara kvar för hon hat tålamod. Han somnade ju bara jag la ner honom i sängen när jag kom hem....
    Han är ju mitt allt och det klart jag åkte hem och prioriterade min son. Samtidigt som jag blev ledsen för det var endast en enda kväll på hela denna höst som vi behövde barnvakt pga att vi var bjudna på 2 bröllop och inte kunde gå på samma båda två och jag kunde bara inte ha honom med. Och att det var min bästa vän dessutom gjorde det extra tråkigt att jag inte kunde få fira kvällen med henne
    Hade dessutom tänkt att åka förbi det andra bröllopet som Martin var på och sagt hej till brudparet vilket jag hade sagt att jag skulle
    Men men....vad är en bal på slottet.....

• Ammo

Var det någon avvänjningsresa eller vad var det ni skulle göra i Polen Ylva?

Har varit hos min bästis hela dagen, hon har mer eller mindre gått in i väggen och mår skitdåligt. Tur att man är ledig så man kan vara där när hon behöver en.

Karin, är det boobsen du ska fixa på fredag?
    Vill inte skrämma dig men varnar dig bara för att det kommer göra fruktansvärt ont i dem efteråt (kommer i håg när min komis gjorde sina). Håller tummarna för dig.

• Ammo

Vad är de gör i Polen som är så speciellt som inte finns här?

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter