Åh vad tråkigt att höra om din kompis mamma, beklagar verkligen
Jag är inne på tråden varje dag men det är ju knappt någon som skriver så därför så blir det inte inte alltid att man har något att skriva, men jag finns här. Mitt liv är ju inte så extremt händelserikt just nu, går ju hemma med Lucas.
Nu väger han 7350 gr och är 64,5 cm lång. En riktigt liten bulle, eller liten ska jag väl inte kalla honom direkt. Man skulle kunna tro att vi göder honom med bakpulver, haha
Har varit dålig på att ta kort på sista tiden men just nu har jag fölagt min kamera så jag kan inte ens tanka över de bilder jag tagit sista tiden, hoppas jag hittar den snart....
Igår var jag på möhippa igen. Den var superlyckad utom att det regnade hela dagen. Körde höghöjdscirkelbana uppe i träden, spelade in musikvideo samt en låt, relax, middag och ut på kvällen. Jag var inte med ut på kvällen eftersom Lucas var med. Den blev jättelycked i alla fall.
Iza, väntar fortfarande på besked ang min resa till Malmö. Det är någon på Martins jobb som anlitat en resebyrå som bokat hotellet mm. Vad jag förstår så är det enkelrum bokat och hotellet är tydligen fullbokat så det ligger på bevakning om att få ändra till ett dubbelrum om det blir ledigt.
Blir sur om jag inte kan följa med, vore så kul att få komma iväg på en utflykt och träffa lite vänner och se något annat än dessa 4 väggar hemma.
Men vi låter den 27:e vara prelbokad så hör jag av mig så fort jag vet mer.