• Bobou

Nattchattare! Se hit!

Jag är...

Ska hålla föredrag på labmötet i morgon. Blev just klar med mina slides (efter att min handledare förslagit en rad ändringar kl halv fem). Så nu ska jag bara komma på vad jag ska säga också...

• Bobou

Min housemate hade lovat hjälpa mig med ett program. Men han har bara suttit och chattat med en gemensam kompis och till slut blev han less på mina frågor och gick in i vardagsrummet istället. Jag undrade förstås vad det var, blev lite orolig för kompisen, men han såg skitirriterad ut så nu vågar jag ju inte fråga igen...

• Bobou

Hur går det med hemtentan? Vad är det för ämne och när ska den vara inne?

• Bobou

Pluggar fortfarande, fast gör praktik på ett lab i England just nu. Så hos mig är klockan "bara" 00.10...

(Är också därför jag bor med en housemate och inte med sambon. Men jag åker hem igen nästa helg, skönt!)

Har du några bilder på saker du gjort? Vore kul att se!

• Bobou

Men shit vilka häftiga klänningar! Jättecoola! Men vill folk fortfarande gifta sig i sådana? Så många på BT som bara vill ha en enkel vit från Nixa typ...

Fast det kanske är en ny trend på väg? De brukar ju vända med jämna mellanrum... Kan tänka mig att en del brudar blev inspirerade när man såg så mycket om Dianas snygga brudklänning för ett tag sedan, och den hade ju också massor av tyg!

• Bobou

Inte för att jag vill höra några detaljer, men hur är det med magen? Bättre hoppas jag?

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!