• Bobou

Nattchattare! Se hit!

Hej hej!

Skönt att vara hemma, men har inte landat mentalt än... Konstigt att jag måste komma i kapp med saker som är "viktiga" för mig här. Alltså jag menar att jag inte i vanliga fall skulle vara så här efter när det gäller mina favorittvprogram och tidningar och skvaller om bekanta osv.

Hur är det med dig ikväll, Fozzie?

• Bobou

Vad gulligt av dig!

Pluggar bioteknik (tror jag att jag sagt?)... Har jobbat med ett projekt i tre månader, med rekombinationshastigheter i får-DNA.

• Bobou

Hej hej!

Skulle städa och röja hemma ikväll, men jag kom inte igång förrän efter tio... så det är mycket kvar än, och jag blir bara helt nipprig av allt skrot överallt! Tänk om man gått och dragit på sig pedanteri på äldre dar?

• Bobou

Nej, jag skulle vilja varva ner nu... men kan inte förrän jag åtminstone fått lite ordning. Så jag kan gå ut till förrådet/soprummet med grejerna. Kommer vara minst en kubikmeter KRAFS, kan inte fatta hur mycket man samlar på sig...

• Bobou

Cnataton, finns det inget kreativt du kan göra samtidigt som du ser på film då? Sticka eller måla naglarna eller så?

• Bobou

Jaha, vad då för affisch?

Fick ut all skit nu, så nu blir det sängen för mig. Godnatt!

• Bobou

...så du är inte sosse? Trodde alla från Skellefteå var det...

• Bobou

Haha, asså jag är från Umeå så en hel del fördomar har man ju...

• Bobou

cinta: Nej, jag vet... jag brukar hålla på alla norrlandslag i elitserien, haha. Bra att det finns så många just nu!

Fozzie: Då är du iaf gladare nu, vad skönt! Åh, vin vore verkligen inte fel... *smygalkis*

• Bobou

Äsch, jag menar bara att det är bra att det finns många för då blir chanserna större att ett av dem jag hejar på vinner. Som förra året, t.ex.! Fast jag måste erkänna att jag inte har så stor koll på elitserien, jag följer mest NHL. Har blivit så när alla spelare jag gillat stuckit dit...

Jag skulle _aldrig_ ha velat stanna kvar i Umeå eller Norrland för att plugga heller. Jättemysigt när man åker tillbaka, men jag kan inte riktigt fatta att så många av mina kompisar finns kvar där. Det finns ju så mycket mer, av allt, på andra platser!

• Bobou

Haha cinta, jag blev ganska uppretad iaf! Svarade ju med snobberi mot Sverige och Norrland i största allmänhet... fast det kanske inte var så tydligt. Bra i så fall. Tycker inte alls om min kaxiga sida .

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!