• lotta49

Nattchattare! Se hit!

1561....

• lotta49

Japp, men bara de håller tyst! *asg*

• lotta49

misstrixie: Det är bra, då kan jag lita på dig.

Näe, skämt åtsido. I morgon är det glömt....hoppas jag??

• lotta49

Åh, jag har en påse i frysen. Tyvärr kan jag inte komma över

Men det vore ju smaskigt med lite räkor, vitt vin och vitlöksbröööd!! MUMS!

• lotta49

HAHAHA!! Hade det varit min m2b hade jag dött!

• lotta49

misstrixie: Japp, här har du radarpar nr 2! Min älskade blivande får också för sig hel urknäppa grejer som för några veckor sen.

Han har diabetes och i bland vaknar på nätterna, så också denna natt.
    jag vaknar av att han sitter på sängkanten och stirrar ut i vårt vardagsrum. Jag frågar vad han gör:
    Han: " Jag tittar bara på den där skylten därborta"
    (Vi har skog utanför vårt vardagsrum)
    Jag: "Vilken skylt?? "

Han: " Den som...den som.....( Han lägger sig ner).... när jag tänker efter så är det nog ingen skylt där...ZZZZZZZZ!

Och sen somnar han!

Jag har aldrig garvat så mycket i hela mitt liv och när jag påpekade detta för honom morgonen därpå hade han inget minne alls av det!

• lotta49

HR: jag såg den inte, kan du inte visa igen?

• lotta49

Den var verkligen jättefin trots att det inte riktigt är min stil. Det kommer nog att komma tillbaka med puffärmar och volanger.

Mode har ju en tendens att upprepa sig. Har en syster som bara ÄLSKAR såna klänningar, ska visa din länk för henne i morgon.

Nu blir det dock bingen för mig då jag i morgon skall handla till nya tårtor och köpa underkläder!

Natti natti allihopa!

• lotta49

Fy misstrixie, jag skulle få en hjärtinfarkt ju!!

Jodie, näe, det blir ju lite svårt...

Min m2b kan säga allt möjligt i sömnen dock har har än så länge bara pratat, inte gjort något annat.

En kompis till mig var tillsammans med en kille som hade tendens till att GÅ i sömnen och detta hände för några år sedan.

Hon vaknar av att hon hör något på nedervåningen och ser att hans sida i sängen är tom.

Hon tassar ner och finner honom pinkandes i vardagsrummet. Han hade till och med lyft upp dynan i fåtöljen som ett toalock och stod där.

Och eftersom hon visste att han sov väntade hon med utskällningen till dagen efter!

• lotta49

nuu är det bingen, kram på er!! :-d

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!