• lillan31

Nattchattare! Se hit!

Nä, tvärtom. Branschen spås en toppen framtid nu. De labb jag har kontakt med har hur mycket att göra som helst och säger att det var länge sen de hade så mycket att göra som de har nu.

• lillan31

Bäste vän skrev 2007-10-21 00:20:08 följande:

De känns inte som många e uppe nu?
    Hur menar du?
  • lillan31

Bäste vän; jag är kanske lite sömnig jag oxå....trodde att "det känns inte som många e uppe nu?" -frågan hörde ihop med "Hoppas ni får nåt jobb....."

Men jag antar att det var två helt olika ämnen

jag känner mig rätt säker på att få ett jobb när jag är klar.Annars får man väl gå tillbaka till sitt gamla....i värsta fall....

• lillan31

....men helst vill man ju jobba med det man har slitigt för i tre år...så jag hoppas på det bästa

• lillan31

En vecka efter examen bröllopet är 7/6

• lillan31

Ja,jag hittade min klänning fort.(den finns i mitt galleri), och kyrkan är bokad....så det är bara resten kvar ....

Det kommer gå fort och tiden kommer knappt räcka till känns det som....men det ska nog gå bra när ska ni börja planera inför ert bröllop? Eller har ni bestämt nåt?

• lillan31

Ja, det är klart man har och även om det är mycket att planera, så är det ju en rolig planering Jag tror dock inte min blivande riktigt förstått HUR mycket det är

• lillan31

Goodnight.sov gott, hoppas att du orkar med morgondagen ordentligt

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!