• Hoppfull Romantiker

Nattchattare! Se hit!

Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

Hoppas vi hörs här!

/HR

• Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • Lajsan

förresten Jodie du som är van bt:are - hur många är det minst antal inloggade du varit med om?

• Fozzie

Anledningen till jag inte heller vill att ni ska veta är ajg vill kunna fortsätta vara migsjälv här. Dvs den ni lärt känna.

lajsan: personligen (om jag får svara) har jag varit med om 3 inloggade. Jag och två st som inte kunde sova kl 04:45 en nattmellan måndag och tisdag. Jag hade jobbångest och dom bröllopsångest

• Lajsan

ha ha klart du får svara, bara att jag sett Jodie mest på tråden det var därför... hela 3 st det var inte mycket! jag tyckte det var lite nu med bara 44... nä nu måste ja snart sova... eller hur!

• Bäste vän

Hej tjejer läget ida? Kan ni inte heller sova eller ni e nattpratare?

• Lajsan

Bäste vän skrev 2007-10-27 00:37:54 följande:

Hej tjejer läget ida? Kan ni inte heller sova eller ni e nattpratare?
    är jättetrött men kan inte dra mej härifrån....
    själv då?
  • Bäste vän

Ja kan inte sova var bar tvungen att kolla läget! Har blivit faster för en månad sen , så vi hade lillen på beök VAA söta de e! Men då inser man hur stora barn man själv har HJÄLP!

• Lajsan

bäst du håller dej vaken hela natten för snart vaknar väl lillen

• Bäste vän

Ja önskar att de va kvar, dom va bara o hälsade på så min ursäk att vara här så sent e att man e nyfiken så man inte missar ngt! Hahaha

• Fozzie

Barn är underbara, synd att det aldrig blev några egna ...

Får dock ta hand om över 200 i veckan på jobbet, så man får sin beskärda del

• Lajsan

aha
    ha ha
    nä nu ska jag börja dra mej mot sängen...

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!