Nattchattare! Se hit!
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
förresten Jodie du som är van bt:are - hur många är det minst antal inloggade du varit med om?
Anledningen till jag inte heller vill att ni ska veta är ajg vill kunna fortsätta vara migsjälv här. Dvs den ni lärt känna.
lajsan: personligen (om jag får svara) har jag varit med om 3 inloggade. Jag och två st som inte kunde sova kl 04:45 en nattmellan måndag och tisdag. Jag hade jobbångest och dom bröllopsångest
ha ha klart du får svara, bara att jag sett Jodie mest på tråden det var därför... hela 3 st det var inte mycket! jag tyckte det var lite nu med bara 44... nä nu måste ja snart sova... eller hur!
Hej tjejer läget ida? Kan ni inte heller sova eller ni e nattpratare?
Bäste vän skrev 2007-10-27 00:37:54 följande:
Ja kan inte sova var bar tvungen att kolla läget! Har blivit faster för en månad sen , så vi hade lillen på beök VAA söta de e! Men då inser man hur stora barn man själv har HJÄLP!
bäst du håller dej vaken hela natten för snart vaknar väl lillen
Ja önskar att de va kvar, dom va bara o hälsade på så min ursäk att vara här så sent e att man e nyfiken så man inte missar ngt! Hahaha
Barn är underbara, synd att det aldrig blev några egna ...
Får dock ta hand om över 200 i veckan på jobbet, så man får sin beskärda del
aha
ha ha
nä nu ska jag börja dra mej mot sängen...