• Hoppfull Romantiker

Nattchattare! Se hit!

Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

Hoppas vi hörs här!

/HR

• Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • Bäste vän

Edu trött nu Lajsan? Somnar inte sittade framför datan? Fozzie jobbar du på dagis/skola?

• Fozzie

Ja, jag är musiklärare, faktiskt tom utbildad sådan (många hävdar att dom är men har aldrig ens studerat på musikhögskola, än mindre har en examen) men pluggar för att ev bli präst en dag.

Själv då? Jobbar med?

• Bäste vän

Ja nyfikenheten tar över man kan inte slita sig! Vi alla lider av samma sjukdom: NYFIKENHET O BESATTHET! Ja ska inte ljuga men den e farlig! Hahahaha!

• Lajsan

gonatt allihop, ser ni att min lampa lyser om 5 minuter så får ni slå mej sov gott allihop

• Bäste vän

Ja okej tur vi inte ser varandra senare ida hur trötta vi ser ut för att vi sitter här istället för att få varan skönhetsömn!

• Bäste vän

Du e kvar! HAHA! Fozzie e du vaken eller somnat framför datan du oxså!?

• Fozzie

Ja jag är kvar, du svarade dokc inte på min fråga, förstår om du inte vill

LÄr vara vaken länge till, sitter i en chatt och förklarar hur det är att vara ful ... typ

• Bäste vän

Förlåt ja läste inte så långt upp. Ja jobbar me autister o utvecklingstörda personer! Va då ful ...typ. De tror ja inte du e!

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!