• Hoppfull Romantiker

Nattchattare! Se hit!

Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

Hoppas vi hörs här!

/HR

• Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • Medina2

tittar in och kollar läget... och drar mig tillbaka lika fort ;)

• Cantaton

Fozzie, ja, det är ingen yta att hänga upp kläder på - jag vet. Bor själv på snarlika 28.

• Fozzie

Aha, det som är bra med min lägenhet är månadskostnaden, bara

Nä, yta är det ijnte och defenitivt inte för stora tyllkjolar ...

• lillan31

Vilka gigantiska lägenheter ni har! jag har bara 17kvm

• Cantaton
    Jämför man så. Men det känns ju inte vidare stort. Men lillan, har du gemensamt kök utanför rummet då? Det jobbigaste tycker jag är att laga mat (utan fläkt) i samma rum som sängen står och dammar liksom... (Matos i sängkläderna och damm i maten.)
  • lillan31

ja, jag bor i korridor med gemensamt kök....inte alls kul...men nu har jag bara 2 veckor kvar i mitt lilla rum, så jag ska nog stå ut

• lillan31

....och det ser så bisarrt ut med en stor fet brudklänning hängandes på lilla studentrummet...men vad ska man göra?

• Fozzie

lillan: så sanslöst kul med bröllop Men studentrum, ni bor inte tillsammans innan? Eller?

Bara lite förundrad :)

• lillan31

nej, det gör vi inte. Jag har ioförsig bara bott i studentrum i 2 år, och vi har varit tillsammans i nästan 5.

• Cantaton

Kommer ni att bo ihop något innan bröllopet?
    Om inte; finns det skäl (utöver praktiska, så som olika studieorter eller nåt) till att ni inte bor ihop innan bröllopet?

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!