• Hoppfull Romantiker

Nattchattare! Se hit!

Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

Hoppas vi hörs här!

/HR

• Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • Bäste vän

Nä om man ska få en blund o sova ska yvätta imorgon! Jättekul eller hur? NEJ dock inte!

• lillan31

äh, det är nog lika bra att säga godnatt...kommer aldrig orka upp annars...har ställt klockan på halv 7...

• Bäste vän

De ska stå tvätta! Godnatt på er sov gott alla!!!!!!! Kram

• Fozzie

hallå alla

trött men bra här, själv?

• Cantaton

Samma här. Känner för att vara kreativ, men vet inte riktigt hur jag ska uttrycka det (i vilken form). Samtidigt som jag känner att jag inte "har tid" att vara kreativ, utan bör använda tiden till att räkna... Men egentligen har jag lagt av för idag o ser filmen på trean.

• Bobou

Hej hej!

Skulle städa och röja hemma ikväll, men jag kom inte igång förrän efter tio... så det är mycket kvar än, och jag blir bara helt nipprig av allt skrot överallt! Tänk om man gått och dragit på sig pedanteri på äldre dar?

• Cantaton

Jag tycker oftast att det är skönare att städa på kvällen. Jag har ett annat flow då. Men det är jobbigt eftersom jag inte kan dammsuga då eftersom jag bor i lägenhet.

• Bobou

Nej, jag skulle vilja varva ner nu... men kan inte förrän jag åtminstone fått lite ordning. Så jag kan gå ut till förrådet/soprummet med grejerna. Kommer vara minst en kubikmeter KRAFS, kan inte fatta hur mycket man samlar på sig...

• Bobou

Cnataton, finns det inget kreativt du kan göra samtidigt som du ser på film då? Sticka eller måla naglarna eller så?

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!