Nattchattare! Se hit!
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Är umeåfödd så fördommarna passerar mig
Alla Skellefteåbor är inte sossar men vi bryr oss om varandra, inte som Umeborna som bara bryr sig om sig själva
Då är jag skelleftebo ;-=)
, det som är det bästa med att vara umeåfödd och skellefteuppväxt. Man kan vara västerbottning till 100% utan att ta sida utan se det positiva med både Umeå och Skellefteå. Dock så är det självklart att man dissar Björklöven
Värst vad timmarna flyger iväg.
Det gör som verkligen, just nu är det dock lajbans, men det beror nog m,est op att jag är ledig imorgon och drack lite för mycket vin nu på kvällen
Verkligen. De är ju inte ens i Elitserien!
Agree, är medlem i såväl Skellefteå AIK och North Power.
Håller dock tyst med nidramsor om Löven så jag inte tycker illa om dom. Vore att spotta på min egen bakgrund
Skellefteå har en bra framtid, trenden har ju vänt, folk flyttar in, bostadspriserna går upp (på gott och ont) och fler och fler företag satsar i stan. Det är kul.
När jag skulle plugga teologi var dock Umeå uteslutet. Uppsala eller Lund var orterna som gällde
cinta: Nej, jag vet... jag brukar hålla på alla norrlandslag i elitserien, haha. Bra att det finns så många just nu!
Fozzie: Då är du iaf gladare nu, vad skönt! Åh, vin vore verkligen inte fel... *smygalkis*
Tycker också det är onödigt med nidramsor, bättre att vara stolt över det man har än att klanka ner på andra.
Har själv tänkt plugga psykologi, men Umeå har aldrig funnits i mina tankar. Det är inget fel på själva staden. Bara det att många som bor där är trångsynta.
Det som är problemet, som ni bör veta.
Jag är äckligt glad, trots att min relationshistoria säger att jag inte borde LIvet är för kort att tjuras bort. Får man inte klä upp en egen brud så kan man ju klä upp andras