Nattchattare! Se hit!
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Vilket kap
i16.ebayimg.com/02/i/000/be/8b/acf5_1.JPG
kanske mer får gå som maskeradklänning, men med en snygg håruppsättning, vita ballerinaskor och enkel men högtidlig makeup skulle den vara otroligt vacker på en tärna
hoppas jag inte tystade tråden helt med klänningsbilden i morse ;)
Nädå.
men inget sägs ... tyst var det här ...
Men var är alla ni vanliga nattugglor i natt? Har tentorna knäckt er helt? Jag saknar er ju! Lycka till, ni som skriver senare idag!
Hihi, nytt rekord! Nu är vi bara två inloggade!
Det var just det. Dumt att sitta upp hela natten inför en tenta när man ska upp tidigt.
Jag har nog räknat hela natten (i sömnen). Sådär halvsovandes... men så medvetet på något sätt. Vaknade 5.45 - VARFÖR?! Lyckades somna om så småningom.
Jag mår riktigt illa idag. Gah. Hoppas det går över med en tablett. Tentan börjar 9.30.
cantaton: varför mår du så illa? sömnbrist?
Jag funderar på om det kan vara så. Fast jag har ju haft ont i hals o öron länge... o igår blev jag väldigt snuvig. Idag illamående. Vet inte om det kan vara en blandning av sjukdom, sömnbrist o nervositet inför tentan... Hur som helst måste jag åka iväg nu.
Må gott.