• fru nicco

Kostnad möhippa

Har varit på alltför många hippor där man vill ha 1500:- från varje tjej som medverkar! Det är helt galet tycker jag!! Senaste gången va jag tyvärr inte med men där villa man vi skulle betala 1500:- + att det ev tillkom lite under kvällen! Nej tack sa jag. Dålig info va det med vad som ingick. Ska jag lägga ut mycket vill jag veta vad jag får. Ska tillägga att jag absolut inte är snål!
    Jag kan tänka mej runt 800-1000:- känns lagom att "ge". Vi har dessutom varit rätt många då det rusat iväg... trist trist.

Mycket aktivitter ska det ju va, men det får inte bli stressit!

Skicka in den blivande bruden på tex. myrorna med 80:- att hitta sin outfit själv, blir bra mycket roligare då hon är van att gå i märkeskläder!

• fru nicco

jag tycker man ska göra lite tvärtemot vad bruden är vad vid i sin vardag, då blir det ju en utmaning, göra sånt hon nästan inte vågar liksom, det är ju det som blir det jätteroliga minnet!!

• fru nicco

absolut.. håller me, det ska inte behöva kosta skjortan. Man kan göra så mycket kul, om inte roligare med en liten peng bara... Allt är så upptrissat nu! Bor i stockholm och här finns mykcet att väla på, så mykcet att man glömmer det lilla enkla som gör en speciell kväll.

Svar på tråden Kostnad möhippa