Även jag blev gift!
Duchess: Vad vackra ni var!
Är det ni själva eller någon annan (fotografen?) som har kolorerat bilderna?
Duchess: Vad vackra ni var!
Är det ni själva eller någon annan (fotografen?) som har kolorerat bilderna?
Roligt med caketoppern förresten. Min sambos största intresse just nu är att bygga modellflygplan, han snidar bitar själv utan att ha en skiss att gå efter. Så ett tag var han inne på att snida en caketopper till oss, så att de kan likna oss då dessutom. Ett tag var vi också inne på att använda ett smurfpar vi hittade som är klädda i bröllopskläder. Men vi ska inte ha någon tårta, så det blir ingen caketopper för oss. :)
Duchess: Tänkte mest påpeka (lite fint då eftersom ni gjort det själva ) att ni kolorerat även delar av händer och annat som är i närheten av blommorna ni kolorerat. På vissa bilder var det så i alla fall.
Karis Annelie: Jag har kvar det ja. Fast det är ingen riktig caketopper. Det är vanliga samlarfigurer. En vit smurftjej som är klädd i vitt med rosa blomkrans och rosa blombukett. Och en smurfkille med vit finhatt, vit klädsel och röd blomma i kragen. Hittade dem i en helt vanlig leksaksaffär, så det kan ju vara värt att kolla? Hittar du ingen så kanske du kan beställa från affären där jag köpte mina? www.playplanet.se De har tyvärr ingen webshop, men ringer du och pratar med dem så kanske ni kan komma överens om något? De kostade ca 50 kr styck och är ursöta - men jag vill gärna behålla dem själv.
Duchess: På www.photoshopskolan.com/ finns massor av bra tips om du klickar under Photoshop. Lättast är att frilägga blomman och göra resten grått.
Duchess: Aha. Dumt av mig att anta att alla använder PS. Jag har ingen aning faktiskt. Men det borde finnas liknande tutorials för det programmet.