Inlägg från: MrsRose |Visa alla inlägg
  • MrsRose

25/8 2007 deö 4

Blev också hippad igår. Det var roligare än jag någonsin kunnat drömma om. Skulle ut och äta lunch med bror och hans sambo (min tärna) Iställer rullar en stor vit limousine in framför mig med alla mina vänner i. Vi åkte först till Utmaningarnas Hus (typ fångarna på fortet) Sedan åt vi lunch. Efter det blev det champagneprovning innan vi slutligen gick ut och åt. Var inte hemma förrän två, helt slut. En helt perfekt dag.

• MrsRose

I veckan blir det en träff med hovmästaren på restaurangen, bordsplacering och så lite valsträning. Ska väl försöka skriva ut vigselprogrammen också.

vår presentation:
    Tina och Patrik båda 30 år
    Vigsel: Stångby kyrka
    Fest: Grand Hotel i Lund
    Klänning: En som heter mimosa från Alexis Mariage

• MrsRose

Noomi: Lyssnade på ditt program igår. Jättekul! Inte så många bra sorti-tips förstås, men en fin liten låt på slutet...

• MrsRose

Bara lite nyfiken, hur länge har ni varit tillsammans nu innan ni gifter er? Vi har varit tillsammans i 15 år. (förlovade oss efter 6 år, så en lång förlovning alltså)

• MrsRose

En till som känner sig stressad till tusen. Ska följa Annisens råd och dubbelkolla allt i veckan. Särskilt solisten som inte svarat på mitt senaste mail. Nervöst.

• MrsRose

Jag håller alla tummar för att vädret ska bli bra på vår dag. Nu kan det väl knappast komma mer regn?

• MrsRose

Malin Johansson: Så mysigt med en hund. Vi har också hund. Kommer ihåg när han var valp. En sån härlig tid.
    Min morgongåva kommer att vara en flaska vin där namn och datum graveras in och så har jag beställt en egen fotobok på nätet med massor av fina bilder i.

• MrsRose

Åh, en golden retriever. Vi hade en golden när vi var små. Nu har vi en Berner Sennen. Stora hundar båda två som är ganska lika till sättet.

• MrsRose

Har ni någon hemsida om ert bröllop?
    (har kanske frågat tidigare)
    Hade varit kul om ni ville lägga ut dem i så fall. Vår kommer här:
    hem.bredband.net/tinapatrik

• MrsRose

Noomi: Vilka härliga bilder. Vill också ha! Ska träffa hovmästaren snart, så nu har jag skrivit upp godis på listan också.

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4