Inlägg från: MrsRose |Visa alla inlägg
  • MrsRose

25/8 2007 deö 4

Nu har de varit och hämtat min älskling också. De klädde ut honom i en sammets-dräkt som var lila och leopardmönstrad. Till det fick han en hatt och jätte-solglasögon. Han såg inte klok ut. Han brukar inte heller må så bra dagen efter, så det blir nog en lugn dag imorgon för mig också.

• MrsRose

Kom precis på att man måste skicka tack-kort sedan. Har inte skänkt det en tanke. Hur långt efter kan man skicka ut dem?

Hämtade klänning och ringarna igår. Går och tittar på dem hela tiden...

• MrsRose

Var precis ute med hunden och när jag kommer förbi kyrkan där vi bor så kommer ett brudpar ut. Så vackra. Man kunde höra tonerna från Mendelsohn. Då blev jag lite pirrig och tårögd. (och nervositeten kom tillbaka) Om exakt en vecka står vi i kyrkan!

• MrsRose

Har sett väldigt snygga annorlunda bröllopsfoton i regn (med paraply), så det går ju. Vi ska också fotas vid havet, men om vädret gör det hela omöjligt så får vi vara i fotografens studio. Blir inte lika fina bilder, men det är bättre än ingenting. Finns det någonstans som ni kan gå in kanske?

• MrsRose

Jag har fortfarande inte fått hem älsklingen! Han glömde dessutom nycklarna och mobilen i all hast imorse. Hoppas någon snäll kompis hjälper honom hem om det blivit för mycket...

• MrsRose

Nattson: Det låter härligt med bröllop på ett slott. Hoppas du hade en bra kväll. Här har det varit väldigt lugnt. Har sett romantisk komedi med tärnan och käkat massor med godis.

• MrsRose

Nattson: Krya på dig. Ska också gå och lägga mig nu, fast jag lär väl vakna när en något berusad man ringer på dörren... (förhoppningsvis snart)

• MrsRose

lotta49: stor kram till dig. Bra att du får lite hjälp.
    Thailands brud: Lycka till på intervjun.

I veckan blir det till att ringa runt och dubbelkolla alla bokningar och så ska jag fixa färdigt de där festprogrammen. Har skjutit upp det hela tiden men nu måste jag verkligen ta tag i det.

Massor med kramar till alla nervösa brudar. Nu är det så nära...

• MrsRose

Thailands brud: Ett stort grattis. Vilken härlig vecka! Först nytt jobb sedan bröllop. Kan ju inte bli bättre.

• MrsRose

jaha, alltid är det något. Fick precis veta att min farbror troligtvis inte kommer på bröllopet. Han skadade två revben på sambons svensexa när de var ute och körde cross!! (här går det vilt till)
    Läkaren trodde inte att han skulle kunn gå. Trist, för vi står varandra ganska nära. Hoppas han blir bättre snart. Nu får det bli några snabba ändringar i bordsplaceringen. Tur att jag inte skrivit ute den än.

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4