Hej tjejer! Jösses Noomi, han verkar ha fått sig en riktig omgång på krogen. Väldigt respeklöst av kompisarna tycker jag, man skall väl komma ihåg sin svensexa i alla fall, eller?
Min m2b skall åka på sin svensexa nästa lördag, den blir också lite sent eftersom han har jobbat massor och inte varit ledig.
Denna svensexa vet han om men det han inte vet är att han skall bli kidnappad på onsdag också
Hoppas det går lugnt till eftersom han är en människa som just inte heller tål alkohol direkt, det vore ju inte så himla kul om han också kom hem full som ett ägg
Själv hade jag min hippa för 2 veckor sedan, det blev en kryssning med tjejerna med karaoke och utspökning, haha
Tänk er tjejer att i dag är det bara 13 DAGAR KVAR.... snacka om att det börjar närma sig nu.
I morgon skall jag tokshoppa skor till ena tösen, trosor till mig (gärna som håller in lite ) samt mer papper till festprogrammen. Sen är det lite annat smått och gott som tex geléhjärtan till favor-påsarna vi ska ha på festen m.m m.m
Skall sätta mig nu och göra klart kärleksboken till min älskling i morgongåva.
I morgon skall jag ringa sömmerskan som ska lägga upp min klänning.
Beställde den från Kanacca men den var typ 15 cm för lång, de måste ha missuppfattat mina mått fullständigt, i alla fall på längden