25/8 2007 deö 4
madlin
Har vaser från IKEA som heter VASEN..tror jag. Ska ha samma till dukningen
madlin
Har vaser från IKEA som heter VASEN..tror jag. Ska ha samma till dukningen
Jaha då var det torsdag, vad tiden går fort...
I dag komer äntligen tärnklänningarna...puh i sista stund, tur att vi har sömmerskorna redo I em ska jag träffa floristen igen, har ändrat mig lite och vi ska gå i genom igen...tycker det är jätte kul med blommorna Ska även lägga mig solariet i em...men först ska det jobbas...
Ska bli underbart att gå på semester i morrn!!!
Therese
Vi har skrivit in menyn i festprogrammet.
Lindabrud0708
Vi har köpt presenter till värdparen än sålänge. Tärnorna & marskalkarna ska få kort på dem & oss som vi förstorar hos fotografen. Våra föräldrar ska få likadant.
Oj vad fort dagarna går nu, längtar så mycket till semestern, tyvärr är det jätte körigt på jobbet, men det är ju bara i morrn med.
Beundrar er som knappt är lediga runt bröllopet utan jobbar & står i, det skulle jag nog aldrig fixa. VAD DUKTIGA NI ÄR
Madlin
finfin tårta.
MrsMoreira
Det är en kvinna som har öppnat eget som är kock & konditor som gör vår tårta. Den kommer vara vit i minst 3 runda våningar, mitt partiet kommer vara gammelrosa. Runt varje våning kommer det vara vinrött sidenband och texasstrå som fästs med pärlor. Från översta lagret och neråt kommer det klättra vinröda rosor i sugarpaste med pärlor i samt kommer det vara äkta gröna blad från rosor...Ska bli spännande att se...
Min bukett kommer vara mkt färg i, mörkröda stora rosor, lite knoppar från rosor, cerisa rosor som ser ut som pioner, ljusrosa bulliga daliorm limegrönt bibendum, stora vikta blad i ytterkanterna (minnes ej vad de heter) över kommer det gå ngt texasstrå fäst med pärla och runt lite av stjälkarna kommer det vara vinrött sidenband (att håll i ) fästs med pärlor...haha det blir nog inte less is more för min del Kände att jag ville ha ngt mer än en enkel bukett, även om jag tycker att det kan vara fint också...
Stina augusti
Nej vi ska inte ha lysning. Ska ni?
Little mermaid
Tråkigt med din mamma, men du är ingen bridezilla.
Borneo, wow vilken resa!!! Vi ska till Kroatien en vecka.
Little Mermaid
Ja vi ska till Dubrovnik, det fanns utflykt dit
Borneo låter som en riktig drömresa, vad kul för er
Wow vilka resor ni ska åka på.
Själv kan jag knappt va bort en vecka så jag kommer nog aldrig utanför Europa
Vad jobbig man ska vara som ska ändra in i det sista.. ringde till tjejen som gör tårtan i dag, tror allt det blir smaskigare med chockladbottnar i tårtan...
Dessutom var jag bara tvungen att ringa systemet igen och kolla att allt var ok
Det mesta hade redan kommit så nästa vecka kan vi släpa hem allt.
moimukulatt o Noomi
Jisses vilka snyggingar
Min älskling ska få sin svensexa helgen innan, blev så sent för annars kunde inte hans brorsa vara med.
MrsMoreira
Måste va en härlig känsla att ha caterat bort det hela Mkt jobb, visst kostar det..men då behöver man inte ha oron att det inte ska bli klart...
Jag har haft en jobbig dröm inatt, att av våra 64 gäster kom bara 35...puh så ledsen jag var..och allt var galet...konstig lokal osv..ville bara åka utomlands och gifta mig i stället
Ja det är jobbigt med drömmar, har inte drömt ngt på evigheter om bröllopet. Hoppas det var tillfälligt...
I morrn ska vi fixa till det sista i festprogrammet, jag ändrade ju på bordsplaceringen, men kan inte fixa det sista själv...
Också ska vi proväta maten, ska bli jätte spännande.
Vad fixar ni andra med i helgen?
Hoppas att det ska hålla sig lugnt nu framöver, vi har verkligen inte mkt kvar och det vi har kvar är sådant som inte har gått att fixa tidigare heller. Önskar att vi alla har två lugna veckor framför oss så att vi är riktig pigga på den stora dagen