Inlägg från: MrsRose |Visa alla inlägg
  • MrsRose

25/8 2007 deö 4

Vaknade i morse och kände mig förvånansvärt lugn. Konstigt, men nervositeten kommer nog snart tillbaka.

Har inte heller skrivit ut våra festprogram. Tänkte vänta lite till ifall det blir några ändringar. Har skrivit ut både menyn och vinerna. Har också med några visor, gästpresentationer, citat, en dikt och info. om transport hem. Har en sida till att fylla ut, några förslag?

• MrsRose

Linda Brud0708: Vi har inte köpt några presenter utan tänkte bjuda ut dem på middag när vi kommer hem från resan.

• MrsRose

Hjälp! I vilket program gör ni bordsplaceringen? Det blir inte bra när jag gör det här på BT. Namnen hamnar liksom lite olika så det ser väldigt rörigt ut. Nu har jag även provat publisher men jag får inte till det där iheller. Har ni några tips?

• MrsRose

Ja, det står verkligen lite still nu. Har inte tagit tag i något på hela helgen. Ska ha planeringsmiddag med våra familjer i morgon, sedan är det bara festprogrammet att skriva ut tror jag...

• MrsRose

Nej, nu är det inte långt kvar. I veckan ska vi hämta ringarna, skriva ut vigsel och festprogram, hämta min klänning och så ska jag på ansiktsbehandling imorgon.
    Skönt att göra så mycket som möjligt nu så att man inte har allt kvar sista veckan. Nu längtar jag verkligen. Håller allt tummar för att vädret ska vara perfekt i hela landet!

• MrsRose

Little Mermaid: Vilken överraskning. Kul, när man är inställd på något helt annat. Låter som en riktigt kul hippa.

• MrsRose

Nattson: Jag känner precis som du. Nu kan det allt bli den 25. Jag vill gifta mig nu och framförallt längtar jag efter att vara gift. Ser också fram emot att få byta efternamn så att vi heter samma

• MrsRose

Vet ni om det finns någon vädersida med 10-dygnsprognos på nätet? Kan ju vara kul att se...

• MrsRose

Tack Noomi, vilken bra vädersida. Är inlagd i favoriter nu. Väntar med spänning till torsdag.

• MrsRose

Little Mermaid: Jag var på ansiktsbehandling igår och så har jag bokat ögonfransförlängning och naglar till nästa vecka.

Ska ge mig på att skriva uta alla papper imorgon tänkte jag. Ser inte fram emot att sitta och vika alla. Får väl göra det på lördag, när sambon ska få sin svensexa!

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4