25/8 2007 deö 4
A n n i s e n 25/8-07: Ja, det har du rätt i. Hade varit kul om han kunde vara med ett litet tag iallafall. Får ringa honom imorgon och höra hur han mår.
A n n i s e n 25/8-07: Ja, det har du rätt i. Hade varit kul om han kunde vara med ett litet tag iallafall. Får ringa honom imorgon och höra hur han mår.
Tittade lite i almanackan. Börjar känna mig lite lätt stressad. Det finns saker att göra helat tiden och sambon jobbar så mycket så han har man inte så stor nytta av! Det är väl bara att andas och ta en dag i taget. Längtar till den 25:e!
Har gjort en fotobok och så ska han få en vinflaska som jag låtit gravera in namn och datum i.
Tycker också att sakerna från danskdesign är supersnygga. Blev lite sugen på att beställa nu när det finns möjlighet att få dem innan lördag. Ska gå in och titta meddetsamma. Tack för tipset!
Ja, nu måste det väl vara OK att skriva ut festprogrammen. Ändringar som kommer nu kan man ju inte göra så mycket åt. Känns inte som om man vill vänta mycket längre. Tänker nog skriva ut våra idag också.
Svärmor har torkat lite rosenblad som hon ska kasta, sen har jag gjort små rispåsar att dela ut så det blir båda delar här också.
Thailands brud: Det låter som om du kommit över riktigt fina rosor till ett bra pris. Kul!
madlin: vilken gullig sambo du har. Min behöver nog karta och kompass för att hitta till tvättstugan. Men har gör mycket annat hemma så jag ska inte klaga.
lotta49: lycka till med tårtbaket. Kommer säkert att bli hur bra som helst. Nu har du ju dessutom övat en gång innan
puhs kusin: Blir lite valsträning för oss ikväll. Jag ska försöka akta tårna!
Någon mer än jag som är riktigt nervös. Har till och med svårt att äta. Vet egentligen inte varför. Allt är ju under kontroll. Skrev ut alla festprogrammen igår, så nu är det också klart. Hoppas att det inte blir några ändringar.
Kram på er alla.
Kom precis tillbaka efter lunch på Malmöfestivalen. Min lillebror drog ut mig, så nu har vi ätit både huvudrätt och dessert. Känns faktiskt mycket bättre och nervositeten släppte lite när jag fick tänka på annat.
madlin: bra tips! Lite kex och lite frukt kan man ju packa med sig.
lotta49: Låter som om både tårtorna och dukningen kommer att bli super. Vad duktig du är. Hade varit kul att se lite bilder sedan.
Vi kommer att ha vita dukar, creme färgade rosor, murgröna och kandelabrar. Restaurangen gör allt så jag vet inte riktigt hur det kommer att se ut, men jag litar på dem.
I går blev det lite valsträning. Gick ganska bra till slut.
Nu är det bara två dagar kvar. Härligt och lite pirrigt!
Noomi: Vilken härlig överraskning. Låter väldigt mysigt. En perfekt avslutning på en perfekt kväll.
Vi har också bokat en svit. Har inte varit och tittat, så lite spännande ska det bli att se hur den ser ut. Hoppas att det finns godis i vår också
Hur ska ni andra göra. Sover ni på hotell eller hemma?
God morgon! Hoppas ni har sovit gott. Har själv bara vaknat 3 gånger
Var ute igår och åt en god middag. När vi kom hem såg vi fyrverkerier ifrån fönstret! (avslutningen på malmöfestivalen) Efter det kröp vi i säng och somnade meddetsamma.
Nu är det snart dags att bege sig till frisören.
Många kramar till er alla och lycka till idag. Snart är vi gifta!
Det låter som om alla har haft helt fantastiska dagar precis som vi! Allt gick precis som det skulle. Allt var verkligen perfekt! Servicen på hotellet där vi hade festen var verkligen super. Man kände sig som på Nobelmiddagen med massor av kypare. Och så många vackra tal vi fick, även av de jag inte trodde skulle våga hålla tal. Vi är så lyckliga. Nu är jag äntligen fru Johansson
Hej!
Nu är jag också tillbaka. (fd. rose25) Har först varit på bröllopsresa på Mallorca (ett helt fantastiskt lyxigt hotell med egen strand och SPA) och direkt efter det åkte vi till florens för att vara med på en släktings bröllop. (helt fantastiskt även det) Men nu är det skönt att vara hemma. Är så härligt att vara fru! Väntar fortfarande på papper från Skatteverket, de verkar sega här i Malmö!
Glömde att säga att ni är så fina allihop. Kul att se era bilder. Vi har inte hunnit få några ännu, eftersom vi varit bortresta hela tiden. (kom hem igår) Hoppas att fotografens bilder kommer snart