Inlägg från: Noomi |Visa alla inlägg
  • Noomi

25/8 2007 deö 4

moimukulatt
    Den tycker jag alla ska ha, tänk vad skönt att slippa svettiga byxor. Dessutom var han ju snygg i den! :)

Annisen
    Usch vad jobbigt med drömmar. Jag har inte drömt nåt på jättelänge, misstänker att min kropp behöver stänga av bröllopsplaneringen åtminstonde några timmar per dygn. :D

• Noomi

Elle83
    Låter som en härlig dag! :)

Här hemma är det inte full lika trevligt. Sambon ringde igår vid 18-tiden från sin svensexa. De hade spelat fotbollsgolf, åkt gocart, varit på puben och badat bastu på hotellet... lät hur trevligt som helst. Dom skulle gå ut sen men han hoppades att han skulle komma hem i hyfsad tid. Vid 02 kom han hem, full som ett ägg... som 10 ägg.... samlat i ett ägg. Han var helt jävla packad helt enkelt.
    Jag har sett min sambo full två gånger under tiden jag känt honom och det var inte i närheten av det här. Han mådde så fruktansvärt dåligt och jag kan ju tänka mig hur han kommer må idag. Dom hade alltså enbart gått in för att göra honom så full som möjligt genom att bjuda på de flesta olika sorters alkohol gång på gång. Det känns så jäkla....pubertalt, de är för fasen över 30 allihopa!
    Jag menar, hur kul är det när den man anordnar en svensexa för mår riktigt jävla dåligt? Morr!!
    /Noomi, lite extra sur eftersom vi skulle åka till IKEA och köpa ny säng idag.

• Noomi

Nej, precis. Som han mådde igår är jag tveksam till att han kommer se tillbaks på sin svensexa som nånting lyckat. Grejen var ju att de bara söp honom full också. En av kompisarna ringde kl 02 och sa att O var påväg hem (eftersom han inte hade några nyklar) och han lät inte det minsta berusad.
    Visst, han hade kunnat låta bli att dricka så mycket, men det är väl svårare när det är ens svensexa och folk tydligen förväntar sig att man ska göra som dom säger.
    Jaja, får se vad han säger när han vaknat till.... han hade ju kul innan på dagen iaf.

• Noomi

Annisen
    Kan mår kasst och är jätteledsen över att våra planer för dagen fick skjutas upp. Dock så var dagens utsago att det inte var så mycket att dom hällde i honom massor, utan att de blandade väldigt starka drinkar. Nåja, en av killarna ringde ju hem och kollade så att jag var vaken och kunde släppa in honom, så jag är inte så sur på dom.
    Men O är jag lite sur på, för det här har fasen varit den tristaste dagen på år och dar! :D

• Noomi

Annisen
    Haha, jag fick mail från honom förut... han var ju inte i toppform direkt eftersom han fick i sig två tuggor på en macka igår. Men ja, idag ska vi shoppa säng. :)
    Resten av veckan är full. Imorgon ska vi till festlokalen och kolla så att vi kan ställa borden som vi tänks oss. På onsdag ska vi träffa vigselförrättaren och jag ska ha sista inprovningen på klänningen. På torsdag ska vi träffa serveringspersonalen och på fredag ska jag klippa mig och slinga håret. Busy, busy.

Provade klänningen jag ska ha på grillfesten den 24 och den satt som ett smäck (äntligen!), tjohoo! Hoppas brudklänningen blir lika fin. :)

Snart kan vi börja kolla 10-dygnsprognoser tjejer!

• Noomi

lotta49
    Oj, oj vad gott! Kul att ha lite fler tårtor att välja bland.

Nu har vi träffat vigselförrättaren och gått igenom lite vad som ska hända. Känns kanonbra, hade inte behövt vara så nervös som jag (av nån anledning) var. Hon var kanontrevlig och glad. Puh!
    Och om en timme görs de sista ändringarna på klänningen. Nu är det hög tid att inse att vi faktiskt ska gifta oss snart va. :D

• Noomi

Annisen
    Alltså jag är ledsen, men jag tror inte den där sidan funkar längre. Det står nämligen att vi ska ha regn..tss.
    :D

• Noomi

Annisen
    Jag menar det!
    Men nu har de ändrat det till "few showers" så det börjar arta sig.

• Noomi

Hmm.. verkar som det är lika bra att vänta in SMHI tror jag. Tisdagen har fram tills nyss stått som "heavy rain" här nere, nu är det bara spridda skurar. Eh, jag tror ändå på sol för oss alla.

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4