Inlägg från: Noomi |Visa alla inlägg
  • Noomi

25/8 2007 deö 4

Hehe... verkar som det blivit lite mindre sömn för ganska många med tanke på tiderna ni skrivit. :D

Oj, nu måste jag packa allt innan jag ska till frissan!

Kram... igen. :)

(fan vad svårt det är att skriva med naglarna)

• Noomi

Hej alla fruar! :D
    Verkar som att alla hade en lika fantastisk dag som vi hade igår. Strålande solsken (just under vigseln) och stormande hav, dramatisk start på äktenskapet.
    Det var så mycket bättre än jag hade kunnat föreställa mig! Alla hade underbart roligt, maten var kanon, talen var fantastiskt rörande och ja.. allt var perfekt!
    Nu går vi omkring här och kallar varandra frugan och maken hela tiden, tillsammans med hysteriskt fnitter. Det här är stort!
    Kram på er!!!

• Noomi

Annisen
    Gamman har väl den funktionen, sen finns ju wedding announcer, pix box (eller nåt liknande) osv.
    Jag har tre bilder på FL, men jag vet inte om man måste vara inloggad för att se dom: familjeliv.se/hem/noomi/galleri.php%F6llop
    Tyvärr är det typ de enda bilderna jag har, gästernas + fotografens bilder får jag lägga upp när vi kommer tillbaks från Mauritius.

• Noomi

Då får du bli medlem då. ;)
    Vi åker imorgon, så nu ska vi snart ut på stan och köpa det sista till resan (förhoppningsvis en till bikini...borde vara extremrea på sådana efter det här sommaren).

Vad kul att redan ha så många bilder! Vi gav ut skivor med adresserade kuvert till våra gäster, så jag hoppas att vi har många bilder som väntar på oss när vi kommer tillbaks. :)

• Noomi

Nu har jag tagit bort spärren så alla kan se.
    Elle83
    Vad fina ni var!! :)

• Noomi

lotta49
    Tack!! :) Har inte ni några bilder? Är nyfiken! :)

• Noomi

Då kanske jag inte får se dom förrens efter resan då... ni körde väl också på på lite "annorlunda" stil?
    Min syster var helt imponerad av att jag lyckades få en så snygg dukning med svart i färgtemat, men det visste jag ju att det skulle bli. :D
    Synd att inte min sminkning syns så bra dock, den hade nog minskats lite så sent på kvällen, haha.

• Noomi

Tack Annisen! Sminket är som sagt borta och håret är på ända (vi fotades lite innan vigseln ute vi havet, men det var knappt att vi kunde stå upprätt... tur att vi hade andra platser att vara på :D) men snygga var vi iaf. :D
    Hoppas på att kunna lägga in helkroppsbilder på er snart, ni måste få se O:s übercoola skor!

Bilder ikväll eller? ;)

• Noomi

... åh ja, dukningen är vi jättenöjda med! Tyvärr hann jag inte med att fixa klart festprogrammen (de skulle ha vitt mönstrat papper om sig... som ett band) men det blev bra iaf. Men oj vad mycket Jelly Beans jag har kvar, folk vågade inte äta eller nåt. Men jag är inte ledsen, mer gott till mig. :D

• Noomi

Annisen
    Kom på en till sida där man kan ladda upp bilder, Flickr.

• Noomi

Åh, så fina ni är Annisen!! Klänningen är grymt mycket snyggare i din färg, helt fantastisk!!

• Noomi

Hej tjejer! Om några timmar drar vi iväg på bröllopsresa till Mauritius!
    Återkommet om ett par veckor med massor med bilder och en bröllopsberättelse!
    Ha det bäst sålänge!
    Kram!

• Noomi

Hej frugorna! En kort halsning fran varan brollopsresa pa Mauritius! Har det helt underbart och vi blir galet bortskamda, kan verkligen rekommenderas!
    Hoppas att jag har massor av bilder att visa sen nar vi komer hem, nu ska jag kolla om fler av er har lagt upp nagra. :)
    Kram Noomi!

• Noomi

Hej, hej tjejer! Nu är jag tillbaks efter en helt fantastisk bröllopsresa. Vi har blivit grymt bortskämda med god mat och toppenservice. Nu sitter vi här hemma och kollar på våra bröllopsbilder där vi var så smala och snygga (all inclusive sätter sina spår kan jag lova). :D
    Har lagt in lite bilder i albumet, men tyvärr har vi inte fått så många från gästerna ännu. Hoppas även på att få tillåtelse att lägga upp fotografens bilder senare.
    Hoppas alla har det underbart som nygifta, här hemma börjar vi undra hur många gånger per dag man egentligen kan säga frukan och maken. :D

• Noomi

Jag menade albumet på min sida här på BT, går inte det att se??
    Angående Mauritius kan du bilda dig en egen uppfattning med hjälp av nya bilder i albumet... om det nu funkar då.

• Noomi

Tack, vad glad jag blir!!
    Bra att du kunde se bilderna till slut då, undrade vad jag gjorde för fel.

• Noomi

Hej, hej! Ja, ibland så...
    Lustigt vad fort intresset försvann egentligen, men jag har fullt upp med annat iof.
    Har enbart fått se ett fåtal bilder för att kunna välja ut tackkorten. Vi får inte lägga ut bilder utan hennes tillstånd, men jag ska fråga om det när vi får resten av bilderna.

• Noomi

Haha, näe. Vi har bilderna liggandes här, men de är i liggande format och vi har inte hittat några liggande kort att montera dem på ännu. Måste verkligen fixa det där snart.
    Ja, visst är det underbart att vara gift... helt galet skoj att nypa maken i rumpan.

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4