Inlägg från: Noomi |Visa alla inlägg
  • Noomi

25/8 2007 deö 4

lotta49
    Eran dukning låter ursnygg! Vad mysigt med kandelabrar!

Nu ska jag snart gå och fixa naglarna (ja, det blev så iaf) och sen kommer hela dagen gå åt festprogrammen misstänker jag.
    Ska bli riktigt skönt när allt är klart, dukning och rubbet. Är faktiskt inte så nervös längre, vill bara att allt ska vara klart så vi kan njuta av våra två dagar.

Åh, förresten fick vi igår reda på att vi ska tillbringa natten i en svit med tillhörande skumpa, morgonrockar, godis och (viktigast av allt :D) frukostbuffé. O:s snälla mamma och syster fixade det åt oss. :)

• Noomi

Gud vad psycho mina naglar ser ut! Jag som är van vid på sin höjd lite skit under naglarna (bonnflicka som jag är) ser nu ut som värsta Beverly Hills-bruttan.
    Det är... konstigt.
    Tror (men har inte bestämt mig ännu) att jag ska lacka dom så att inte tipparna ser fullt lika självlysande ut.
    Men fint är det. :)

• Noomi

Balsam och inpackning... check! :)

• Noomi

:D Ja, helt lätt är det inte att skriva.
    Jag är iaf glad för att jag gjorde dem, nu kan jag ju inte diska innan bröllopet (vilket iof O nästan alltid gör ändå, men iaf)! :D
    ...och tack för tipset om lacket. :)

• Noomi

Thailands brud
    Vad kul! Verkar som att du är nöjd. ;)
    Jag har ju haft min hemma i över ett år eftersom den gjordes samtidigt som f-ringen... men det är bra roligt att kolla på den iaf. :D

• Noomi

Åh, flanders...snyggt! Hur stor är stenen (stenarna?)?

• Noomi

Oj, så stor. Vilken skillnad det är på slipningar då för min prinsesslipade på 0.4 är 4x4mm.

Nu ska jag ge mig ut på jakt efter en skärmaskin. :)

• Noomi

Louise77
    Haha, nej.. det har jag inte. Var det totalt misslyckande eller? Jag lyckades såklart få ett jack i en av dom när jag rakade mig förut, får ta lite genomskinligt lack på.

• Noomi

Det är nog smart att skippa solningen. Jag solade sista gången i tisdags, tyckte det räckte sen. Jag är långt ifrån gyllenbrun (eller vad man nu "ska" vara), men jag har lite färg iaf. Hade jag varit jättebrun hade nog ingen kännt igen mig... jag är en äkta blekfis. :D

• Noomi

Hej tjejer!! Efter en jättekul grillfest har vi nu sovit ca 6 timmar, inte allt för illa.

Lycka till alla!! Hoppas att alla får underbart väder och att allt klaffar!

Massa kramar, Noomi!

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4