• T 79

Bröstförstoring 10

Hej alla! En vecka kvar till min op längtar såååå mkt. Har hittat en annan bra forumsida där det även finns före och efter bilder från vanliga tjejer. plastikkirurgiforum.se
    Kram

• T 79

Abra: Jag ska op på citadellkliniken i landskrona.450cc runda gelehallon. Ska även göra ett lyft,men bara runt bröstvårtan ej ankarsnitt. kram

• T 79

Jag har en liten 75B (utammad).har alltid haft små bröst och velat op dem, och nu är de dessutom "tomma". Läntar sååååå mkt till måndag

• T 79

Konstigt att ingen i sthlm anv runda implantat. min kirurg i landskrona använder bara de för han sa att det syns knappt ngn skillnad mot anatomiska bara det att anatomiska är dyrare.

• T 79

Imorgon 7.30 e det min tur att opas :) Ska bli såå spännande att se resultatet. Ska även göra lyft och hoppas att jag får den formen jag vill ha (runda,fina). Vill absolut inte att de ska se ut som de gör idag bara större. Kram

• T 79

lillah:tror inte det blir förstort. jag e 155/58 och har lagt in 500/550. Hade innan ca 75b /80a och har nu 80 d och det ser absolut inte stort ut på mig som e bredaxlad.har kanske 2cm mellan brösten

• T 79

Juni: Jag har blivigt sjukskriven tre veckor och det var inget konstigt. ssk:n frågade om jag behövde sjukskrivning och sen fixade hon det direkt.

• T 79

bmm: 50 00 fick jag betala för lyft & förstoring på citadellkliniken i Landskrona.

• T 79

Det gick bra.hade ont första veckan,har sen blivit bättre o bättre.Blev nöjd med resultatet. har jag inte mailat bilder till dig? Om inte kan jag göra det.kram

• T 79

Misha: Ja, jag vet! När jag började kolla priserna låg dem på 47 000 och när det var min tur hade de ökat till 50 000, men vad gör man inte för ett par snygga tuttar :) Ville gärna opa mig där då jag vet många som gjort det och blivigt nöjda + att jag bor i närheten. kram

Svar på tråden Bröstförstoring 10