• pickolina

Bröstförstoring 10

Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D

• Svar på tråden Bröstförstoring 10
  • pickolina

Rat - Jag vet faktiskt inte. Det blev väl bara en träff tror jag, den andra blev aldrig av vad jag förstått..

• pickolina

langelin - Dina ärr blir nog fina ska du se. Men min erfarenhet är att ärr aldrig blir mindre, utan bara mindre synliga då dom vitnar. Dvs ett ärr som är brett förblir brett. Det är oftast dom breda som är röda längst oxå.. Ett riktigt tunt/fint ärr vitnar väldigt snabbt.

Om dom inte skulle bli fina så kan du säkert vända dig till kliniken eller en annan klinik och få det fixat.

• pickolina

KalasAnnah - Dom där "tabellerna" går inte att lita på alls.. Vilket du själv upptäckt. Och precis som du säger så kan storlekarna skilja sig beroende på märke, modell osv..

• Swing

Det blev bara en träff, förra hösten. Jag är intresserad, om det finns några fler stockholmstjejer som vill.

• Abra

Smilla20: Du skrev (sist i gamla tråden):

"Hallå flickor!
    Betala precis in op. No turning back hoho! Läängtar till min op. Inte efter smärtan efter dock..! Gulp.
    Jag kan säga att jag slår varenda tonårsgrabb i tuttfixering just nu. De ligger garanterat i lä här...

Abra=da sportexpert: får jag fråga dig när du kom igång med promenader som motion och cykling, spinning. Du har säkert skrivit de redan men har du lust så får du gärna skriva igen. Mitt minne är värre än en guldfisks.

Puss å kram på er!"

Oj vad spännande att det närmar sej op för dej då (15/8)! Smärtan efteråt står man uu ut med, och man får ju starka värktabletter så man inte känner så mkt iaf, bara vid vissa "felaktiga" rörelser, då ömmar bröstmuskeln till rejält. Men som tur är går det äver på några dagar, så tar man det bara lugnt då så går det ju bra.

Vad har du för bh-storlek nu?

Ang. träning så kan man gå låmgsammare promenader efter ca 1 v., snabbare promenader och försiktig cykling i lugnare tempo efter ca 3 v., spinning,simning, pilates, core-träning och situps efter ca 6 v., lättare styrketräning efter 8 v. - får då börja med lägre vikter och känna av hur det känns. Inga armhävningar på 6 mån efter op.

För min del har det nu gått 6 v. sen jag op mej, så nu till veckan ska jag börja träna spinning, simning, pilates och en slags "kickboxning" mot pelare. Känner mej faktiskt helt bra nu, men vet att jag behöver tänka mej för iaf. När jag tränar pilates så gör jag det mest hemma - har köpt flera prisvärda tränings-DVD:s från nätet - och de funkar bra. Tycker dock det är roligare att träna ihop med andra. De rörelser som man ska va försiktig med och som "tar emot" lite i br.muskeln är när man t.ex. ska sträcka armarna långt ovanför huvudet då man ligger på rygg eller på sidan - man får lyssna på kroppen helt enkelt.

Vad brukar du träna Smilla20?

((Kram))

• Abra

Måste bara skriva en sak till... Är besviken på folk som inte kan hålla tyst om saker man sagt till dem i förtroende - är himla taskigt och omoget tycker jag.

som t.ex. så har jag berättat om min bröstop. för en kompis, och hon sa att det skulle stanna mellan oss - jag ville inte att det skulle "spridas ut". Men nu vet jag att hon iaf gått och pratat om det tillsina kompisar - t.o.m. till såna som jag aldrig ens träffat. Unjefär som jag är nån "allmän egendom" typ...*suck* Hon berättar det vitt och brett att hon har en kompis som gjort en sån op och vart etc., och säger mitt namn med. Hon säger väl det mestadels till sina tjejkompisar, som såna som länge själva funderat på en sån op - men ändå. Hon sviker mitt förtroende iaf.

Inte för att hon "pratar skit" eller så - hon är snarare väldigt positivt inställd och vill op sej själv, har förstorat läpparna och så - så hon är ingen "moraltant" typ, så det handlar inte om det. i så fall skulle jag ju aldrig berättat om det för henne.

Vill jag tala om min op så gör jag det själv - vill ju inte att det ska gå via henne heller! Hmm...

Har sagt till henne vad jag tycker och hon har sagt förlåt för att hon pratat om det vitt och brett. Är iaf besviken på henne.

Nån som vart med om nåt liknande??...

((Kram))

• Abra

OBS! I mitt förr-förra inlägg till Smilla20 kom det 2 st smilisar vid en parentes som INTE skulle va där - störande! Såg det nu...

• Abra

Iaf skulle inte den med solbrillorna va där... Den här alltså -->

• pickolina

Abra - Jag har varit med om samma sak, flera gånger.. :( Tyvärr.. Väldigt nyligen sa jag upp en vänskap, delvis pga det. Hon har dock inte ens bett om ursäkt.. :(

• T 79

Hej alla! En vecka kvar till min op längtar såååå mkt. Har hittat en annan bra forumsida där det även finns före och efter bilder från vanliga tjejer. plastikkirurgiforum.se
    Kram

Svar på tråden Bröstförstoring 10