• pickolina

Bröstförstoring 10

Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D

• Svar på tråden Bröstförstoring 10
  • Abra

pickolina: OK, på det viset. Tråkigt at höra... Va ni nära kompisar sen lång tid? Men sa hon det för att "snacka skit" eller va det mer att hon bara talade om det, men på ett "positivt" sätt liksom?

T79: Spännande!! Eftersom jag (oxå) har minne som en guldfisk typ , så undrar jag vart du ska op dej, hur mkt etc.?

((Kram))

• Brudgum 2008

>>> Abra

Snabbaste informationsmediet i världen är kvinnor. Och vill du att det ska gå ännu snabbare ska du tala om att det är SUPERHEMLIGT och att hon ABSOLUT inte får berätta det för någon. Annars kan man ju alltid skriva det på BT så vet hela världen det sen.

• Abra

Brudgum 2008:

OK, så det är din åsikt alltså. Och vem är du då förresten??

Min erfarenhet är iaf att jag kan lita på mina vänner, annars kallar jag dem inte vänner. (Den jag berättade om är en "ny" mer ytlig kompis för övrigt.)

• Brudgum 2008

>>>Abra

Vem jag är? Fattar inte riktigt vad du menar... Är du medveten om vart du är... WWW=World Wide Web liksom, du tror väl inte att det här är ett förtroeligt, privat forum?

• Abra

Brudgum 2008:

...Och en sak till. Jag är anonym på detta forumet, så inte tror jag "hela världen" får reda på vad man skriver här heller. Sen tror jag ju inte att "hela världen" bryr sej särskilt mkt om såna grejer som vi diskuterar här - i så fall har de inte mkt till liv.

• Abra

Brudgum 2008:

Men är man anonym så är man. Tycker f.ö. att din ironi är opassande.

• Brudgum 2008

>>> Abra

Fasiken vad skönt med en kvinnlig närpolis här

• Brudgum 2008

>>>Abra

För övrigt så tycker jag "STÖRRE bröst åt alla"

• Abra

Brudgum 2008:

Moget intryck du gör!*suck*...

• snuttungen

Abra

Ännu en träningsfråga...inga armhävningar på 6 månader, men hur är det med core? Är det inte ganska mycket bröstmuskelträning där? Jag tränade core i våras innan min op, och tyckte det ingick väldigt mycket av det...
    Har också gjort min op på VK och fick rådet att inte träna något annat än promenader på 4 månader, sedan skulle det vara okej. Å andra sidan så är jag inte samma tränings-freak som du så jag kanske inte frågade tillräckligt noga...
    Men core ska vara okej alltså?

Svar på tråden Bröstförstoring 10