Bröstförstoring 10
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
nä man ska inte nysa rakt ut i luften heller.
snuttungen: Jag op mej oxå på VK, och jag frågade typ huuur mkt som helst om träning, så jo - det jag går efter är vad de rekommenderade. Jag vill ju absolut ta det säkra före det osäkra.
Du kan absolut träna annat än promenader innan 4 mån! De måste ha missförstått dej eller du dem på nåt sätt...
Ang. core-träning så går det bra, men jag är försiktig med vissa övningar som känns mer i br.muskeln, som när man ska ligga på rygg eller sidan och sträcka upp armarna mkt och så. Man får känna efter helt enkelt, och anpassa efter det.
Vad brukar du träna annars då, innan op alltså?
((Kram))
Smutsiga händer??!! Inte en chans här! :) "Tvättar" med alkogel en gång i timmen minst. Jag kommer nog att utveckla en MYCKET klädsam hypokondri efter detta! *skratt*
Persnilia - :D Bra där.. ;)
smilla20: Nej, jag tänkte inte heller svara han mer, om han tänkte skriva mer. Håller med dej helt - absolut inget å slösa energi på.
Det viktigaste med träning är ju att man tycker om det man gör, hittar nåt som passar en själv.
Budgetbrud 2008: Vad har du får bh-storlek nu då, och mått över brösten?... Och hur mkt va det du la in? 300 ml -nåt va?...
pickolina: OK, extra trist då när ni varit nära vänner länge, men men - så är det. folk förändras tyvärr, och ibland till det sämre...
persnilia: en TILL som oxå dricker kamomillthé vid förkylningssymtom! Lite kul - är nog inte så vanligt har jag förstått! Men det gör alltså jag med - och då thé i lösvikt, inte påsar - är inte lika effektivt. Men visst brukar det funka? Jag har honung i oxå. Lycka till med dina försök att inte bli förkyld!
Men känner du några symtom eg. då??
ramlösa: Ska du op dej? Jag håller med om att det inte alls är snyggt med onaturligt stora bröst på "benrangel", mkt snyggare när det ser mer proportionerligt och naturligt ut. Stora bröst är ju eg. inte snyggt i sej - handlar ju om helheten, formen etc, tycker jag iaf.
En op kostar från ca 33 000:- till 47 000:-, beroende på val av klinik och implantatstyp. Min erfarenhet äör dock att man i regel får vad man betalar för - dvs en skickligare kirurg är dyrare. Man kan lägga in impklantatet under eller över bröstmuskeln, och föras in via snitt under brösten, armhålan eller genom naveln (mkt ovanligt). Det vanligaste är bakom br.muskeln och snitt under brösten.
Vad hääärligt med sommar och sol!!!
Ha en fortsatt bra dag allihop!!
((Kram))
2007-08-06 14:49 Abra
Tack för info!
Abra - nej jag känner inga som helst symptom...ännu ;)
...om jag inte känner efter ordentligt då förstås....
Dax att sprita händerna! :O
Abra
innan jag fick en hel hoper med ungar så tränade jag mycket aerobics och step-up. Numera blir det mest snabba promenader med och utan barnvagn samt att jag började med core och step-up igen i våras...och så far jag runt i trädgården med spaden i högsta hugg, mitt andra namn är jordfräs, hi hi
.
Tack för att du upplyste mig om "reglerna" gällande träning efter op, och nej, jag frågade nog inte så mycket om det. Jag var nog mest fundersam över hur det skulle gå med min minste mammagris, men det har gått bra.
Mina boobisar är 14 veckor nu, och de är suuuuperfina. Jag är jättenöjd, men önskar att de ska bli ändå mjukare.
Kram
Abra: Jag ska op på citadellkliniken i landskrona.450cc runda gelehallon. Ska även göra ett lyft,men bara runt bröstvårtan ej ankarsnitt. kram
Hej tjejer.
Nu har jag fått min sportbh från Timarco.
Det tog ca en vecka och det tycker jag är godkännt.
Ska inte opa mig förens i oktober men vill ju ha en bh att byta med.
Hade lite rabatt så det blev lite billigare.
Ha det