Bröstförstoring 10
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Rat - Jag vet faktiskt inte. Det blev väl bara en träff tror jag, den andra blev aldrig av vad jag förstått..
langelin - Dina ärr blir nog fina ska du se. Men min erfarenhet är att ärr aldrig blir mindre, utan bara mindre synliga då dom vitnar. Dvs ett ärr som är brett förblir brett. Det är oftast dom breda som är röda längst oxå.. Ett riktigt tunt/fint ärr vitnar väldigt snabbt.
Om dom inte skulle bli fina så kan du säkert vända dig till kliniken eller en annan klinik och få det fixat.
KalasAnnah - Dom där "tabellerna" går inte att lita på alls.. Vilket du själv upptäckt. Och precis som du säger så kan storlekarna skilja sig beroende på märke, modell osv..
Abra - Jag har varit med om samma sak, flera gånger.. :( Tyvärr.. Väldigt nyligen sa jag upp en vänskap, delvis pga det. Hon har dock inte ens bett om ursäkt.. :(
Abra - Hon har varit min bästa vän i X-antal år.. Vi har i och för sig glidit isär lite dom sista åren pga div omständigheter. Men nu sa jag upp vänskapen helt, jag vill inte ha en vän som jag inte kan lita på och som dessutom inte ens klarar av att reda ut situationen genom att förklara eller be om ursäkt. Så nu är hon väl en ytlig kompis.. Trist, men så kan det gå.
Jag hade inte sagt till henne att det var en hemlighet och att hon inte fick berätta det osv, det ska man inte behöva säga. Hon berättade det absolut inte för att vara elak, inget skitsnack eller så.. Hon tyckte väl att hon gjorde en bra sak antar jag. Oj så fel hon hade och nu har hon förlorat en gammal vän.
Budgetbrud2008 - Hmm, mina blev 3år.. Men jag tog ju ut dom igen, så jag räknas nog inte.. :D
Persnilia - Glöm inte att tvätta händerna mycket.. Det är en av dom största smittfällorna, att man tar med skitiga händer i ansiktet, ögonen, munnen, näsan osv... Och oroa dig inte för mycket heller, för sånt har en tendens att göra så man lättare blir sjuk. Det är min erfarenhet i alla fall.
Det kommer gå super-superbra ska du se!
Persnilia - :D Bra där.. ;)
Polstjärnan - Hoppar in jag med.. När jag op var jag 163cm och vägde 52kg. Jag anv C75, la in 270cc (anatomiska geléhallon) och hamnade på 75DD.
Det är ju ingen garanti för hur det skulle bli på dig men då har du något att jämföra med i alla fall. Det är ju så olika men rent generellt brukar 250-350cc ge en storleksökning på ca 2 strl.
Polstjärnan - Hmm, jo dom var jätte fina och väldigt omtyckta.. ;):D Men jag tyckte nog lite som Swing beskriver, att jag hellre hade haft dom lite fylligare och rundare upptill... Om runda hade gett ett bättre eller sämre resultat har jag dock ingen aning om.
Polstjärnan - Ja det borde vara samma hållbarhet. Jag tror att det är samma innehåll. Det kan säkerligen vara så att anatomiska är dyrare pga att dom är svårare att lägga in, på det sätt att det är viktigare att dom hamnar exakt rätt osv för att det ska se snyggt ut.
Gällande allergi.. Svår fråga. Jag tror att det finns en risk att man reagerar på silikonet men jag tror att det är en ganska liten risk ändå. Jag frågade aldrig kirurgen, dels för att jag redan bestämt mig för att ta ut dom oavsett.. Sedan visste jag inte riktigt om det var inbillning/en obefogad oro förrän jag hade tagit ut dom.
prinsessan_ - Det går jätte bra att ha sex.. Men man får vara lite försiktig. Vilket kan vara svårt.. :D Jag spräckte upp mitt ena ärr lite när jag hade sex pga att jag gjorde en lite för hastig rörelse.. Ingen katastrof men sådant kan påverka läkningen av ärret och slutresultatet av ärret.
prinsessan_ - Neeeej då.. :D Men man kanske ska tänka på hur man hanterar brösten och hur man svänger runt med armarna bara.. Tyvärr kan det ju vara lite svårt att vara försiktig när man är på G, vilket var just vad som hände mig..*s*..men man får göra så gott man kan.. Men man behöver absolut inte ligga still och låta honom göra jobbet, om man inte vill det förstås.. ;):D
prinsessan_ - Ligga på rygg menade jag ju, ligga still behöver man ju inte göra för att man ligger på rygg... Öh, börjar bli snurrigare än vanligt nu. Varmt här!