Inlägg från: KalasAnnah |Visa alla inlägg
  • Meddelande borttaget
  • KalasAnnah

hej hej alla

skrev ett långt inlägg i går, men det gick inte att skicka eller så hamnade det i något filter.
    Hur som helst så skrev jag om kompisar som berättade vidare om op även om jag hade sagt att de inte skulle. Men så här i efterhand så känner jag att jag inte orkar bry mig om att det kom ut bland våra kompisar, eftersom vi alla umgås ganska mycket så skulle nog de flesta se skillnad förr eller senare. Jag menar är man på stranden tillsammans så lär man se skillnad, även om jag inte har några jätte bröst.
    Jag kan inte säga att jag håller med Brudgum 2008, men visst vissa tjejer sprider ett ryckte som löpeld. Fast jag tror att skvallerkärring är en livstil och inte ett kön. Jag har en killkompis som antagligen skulle spricka om han inte fick berätta vidare saker.

Har snart gått 6 veckor sedan op, har börjat använda bygelbh lite ibland, om man ska på fest eller så, men på jobbet så funkar det bra utan byglar. men det blir ju helt klart snyggare form o lyft med bygelbh. Känner mig riktigt fin :)

Nä nu skriver jag inte mer om ifall att det blir knas igen.

ha en trevlig dag i solen

kram kram

• KalasAnnah

Hej

Abra- jo klart jag blev besviken på att de berättade vidare, men samtidigt så hade jag nog också berättat för min man om någon kompis skulle operera sig. Eftersom vi är fyra par där alla är gifta och vi umgås mycket, så visste jag nog redan innan att alla kommer att veta det. Men samtidigt så tycker jag ändå att ett förtroende är inget man sviker. Så jag blev besviken, men så här i efterhand så är det väl inget direkt att göra åt, och vi är ju trotts allt bra kompisar. Men sen vill jag inte att alla andra kompisar runt omkring ska veta, det är det jag är lite rädd för, att vissa inte kan hålla tyst till de ytliga bekanta, men då får man ta det när det händer.

Ska kanske till stranden o ta sommarens först dopp efter jobbet ikväll. kul o visa upp sig i bikini. ja kanske inte visa upp sig direkt :) men det är ändå kul att jag känner mig bekväm i bikini och utan en massa knöliga kuddar som aldrig torkar :) blir så glad när man tänker på vilken frihet det är utan alla inlägg, och tröjer och toppar som sitter kanon bra. Detta är verkligen något av det bästa jag någonsin har gjort.

Nu ska jag tillbaka till jobbet, ha de bra alla

kram kram

• KalasAnnah

Hej alla

Här händer det verkligen mycket, kul med så många nya. Har inte riktigt hunnit läsa igenom allt som har skrivits men är säker på att alla får svar på sina frågor.

prinsessan_ Visst det kan vara svårt att berätta, men om du säger vad du tycker o tänker till honom och gör honom delaktig kanske det är lättare för honom att förstå. Min man tyckte inte att op var en jätte bra ide i början, han var rädd för att det skulle hända något men också för att omgivningen skulle tro att det var han som ville att jag skulle operera mig för att göra honom nöjd. Han var nöjd som det var innan, men han kan villigt erkänna att han är mer än nöjd nu :) Så försök prata med din pojkvän och berätta att du menar allvar så ska det nog lösa sig. han kanske bara är rädd att det ska hända något? Lycka till!

Angående att byta ut inplantaten så räknar man väl med att de ska hålla minst 10 år, alltså själva op, för inplantaten har ju livstidsgaranti, men av naturliga själv kanske du behöver göra om op. Huden o kroppen åldras ju, och ska du dessutom kanske amma några barn så säger det sig själv att det kommer se annorlunda ut om 10 år, men det finns ju de som har haft sina längre. Så det är nog väldigt olika hur pass ofta man behöver göra om op, men jag har hört att de med koksalt behöver göra om op oftare än de med silikon.

Nä nu ska jag rusa till jobbet, får ta och skumma igenom vad ni andra har skrivit när jag får mer tid, här händer det så himla mycket.

Ha en trevlig helg.

Kram kram

• KalasAnnah

Hej alla

T79 Håller tummarna för dig och hoppas att allt ska gå bra, du kommer säkert inte ångra dig.

Angående narkosen, kommer inte ihåg vem som frågade, jag måde bra i början direkt när jag vaknade, men när jag skulle resa mig så blev jag väldigt väldigt illa mående, men fick direkt en spruta och det gick över direkt, kan knappt fatta att det finns sådana medel, men det funkade verkligen. För övrigt så mådde jag bra resten av dagen förutom att jag smakade som jag hade svalt en ICA kasse. Smakade konstigt plastigt i munnen.

Mina bröst börjar bli mjukare nu, känner inte alls inläggen. Antar att de kommer att mjukna mer med tiden men har aldrig riktigt haft super mjuka bröst utan väldigt fasta. Men när jag rör på dem och trycker ihop dem så är de betydligt mer följsamma nu än vad de var för tre veckor sedan.

Abra - jo det funkar bra på jobbet, kan fortfarande bli lite trött i musklerna ibland om jag har stått mycket högt med armarna under dagen. och jag lyfter inte upp några barn i stolen, det får föräldrarna sköta. Men annars så tycker jag att jobb o vardag funkar nästan som innan, just när det gäller tunga lyft och så som jag fortfarande är väldigt försiktig. Hur går det själv med alla tunga lyft?
    Vad tror du så här sex veckor efter op, kan man börja så smått med sit-ups och lite benövningar?
    Är så jäkla nöjd att jag har gjort det, var på fest i går och hade på mig en snygg urringad topp och kände mig super fin, så skönt att slippa kuddar i BH:n.

Ha det bra alla och håller en extra tumme för er tjejer som ska opereras i veckan. Lova att ni skriver o berättar.

kram kram

Svar på tråden Bröstförstoring 10