Abra
Jag har lagt in 310cc FM anatomiska geléhallon, inte soft touch. Är det stor skillnad på soft touch och vanliga? Det kom inte på tal ens vid min konsultation, inget jag tänkte på heller...kanske blev lite för ivrig
jag hade ju längtat så himla länge efter nya tutts. Det som jag tycker är negativt är att de är så himla perfekta, jag skulle hellre haft ett par vanliga, mjuka lite "begagnade" tuttar, det skulle kännas mer naturligt efter att ha fött 5 barn, men det var ju rätt omöjligt att få när man har en 70 AAAAAAA med ett minus efter i utgångsläge
.
Nu är de en 70 D, 88 cm omkrets över bysten. Jag gillar dem även om de ser onaturligt perfekta ut för en som fött 5 barn, det enda är att jag längtar tills de blir lite mjukare. Fast de har ju förstås mjuknat en hel del sedan op:en.
Jag började inte med barn tidigt, fick min förste vid 29 år och min siste vid 38 år, och det var 2 år sedan om 11 dagar (barnkalasdags igen).
Om att röra på sig...jag är en sån där som har svårt att göra ingenting...om jag inte fastnar i en bra bok då, fast då brukar jag läsa samtidigt som jag fixar mat, slänger in tvätt, dammsuger, ha ha, ser nog rätt kul ut när jag tänker efter. Försöker ta mig tid till att åka iväg på "riktig" träning en gång i veckan, innan ungarna tränade jag 4 dagar i veckan...suck, det var då det. Har du nåt träningstips vad som är bra om man vill träna rumpa och ben och armar?
Core tycker jag är jättekul, bor i en småstad så någon organiserad pilates-träning finns inte, men det är nåt jag är sugen på, är det kul/bra/effektivt?
Kram kram