Inlägg från: smilla20 |Visa alla inlägg
  • smilla20

Bröstförstoring 10

ser att en kille hittat hit. låt oss alla låta bli att slösa energi på honom så länge han inte har ngt vettigt att säga.

abra: jag går morgonpromenader dagligen men brukar byta ut dessa under vintern mot gym och spinning ibland. inte mkt alltså men tycker mkt om mina promenader :)

• smilla20

Hej flickor! vilket häärligt väder vi har fått! om en vecka kommer ja va så nervös så ja kissar ner mig nästan. Nämligen op den onsdag nästa vecka.
    Har ni inga tips på SNYGGA bhs utan bygel?
    puss å kram

• smilla20

yme: hej å välkommen :)
    Verkar som du har ungefär samma mått som mig och jag ska ha 400cc resp 450cc då jag har olika stora bröst.
    Var ska du opa dig ngnstans? vad har din kirurg rekommenderat?
    Kram!

• smilla20

Kalasannah: Visst är de tråkigt att folk inte kan hålla saker för sig själva. Jag har berättat för några kompisar som diskuterat de vidare med andra gemensamma vänner och förmodligen andra också... :( Känns trist men nu vet jag vilka jag inte kommer berätta saker jag vill hålla hemliga för i framtiden. Kram

• smilla20

oj!! va sjutton hände? väldans va folk skriver:) :) kul! på onsdag är de dags, berättat för mina föräldrar nu(ja som tjata) skönt å ha de sagt å kunna koncentrera sig på op! men gud va ja är rädd för smärtan.. riktigt vek haha! kram på er alla å trevlig helg!

• smilla20

juni2008
    de tycker de är onödigt och dumt, som ja räknade med men skönt att ha berättat!

• smilla20

t79: Lycka till! Kram på dig tjejen!

• smilla20

onsdag är min op! läskigt, men roligt! mest rädd för uppvaknandet å att de då säger att ngt gått fel. skulle va surt. descutantvålen, finns den på alla apotek? kramar

• smilla20

Imorgon vid den här tiden är nog min operation klar. Gulp! Min kära mor ska skjutsa mig imorgonbitti(ni kanske minns att de va ja som va såå rädd för att berätta för min mamma) så det känns bra. Jag drömde att min op gick åt skogen :) verkligen åt skogen.. Kram tjejer!

• smilla20

polstjärnan: ja de känns bra! ska opa mig hos andres liss på liss&liss i uppsala. Ska lägga in ca 400cc, runda gelehallon! Självklart uppdaterar jag er! Stor kram!

• smilla20

nu är de gjort! har lagt in 400 resp 450cc halvt under bröstmuskeln(gelehallon, högprofil) nu. hittills har allt gått bra men eftersom ja hade så lite vävnad innan å "unga bröst" som kirurg sa så gör de extra ont. Klarat första natten iaf på skjukhuset, spänner och ömmar ngt jävulskt(äälskar citodon även fasat ja blir heelt yr i bollen). dom blev betydligt mindre än ja trott men står rätt ut! har ingen sportbh just nu utan tejp ovanpå bysten som trycker ner samt på ärren. Ngn som har tips på hur man kan resa sig från liggande ställning mest smärtfritt? Benen brett isär när ja väl kommer upp men innan? Kram alla goa tjejer

• smilla20

persnilia: i uppsala på liss&liss. stort lycka till! kram

• smilla20

abra: skönt att höra! mina ser åxå ut som två madonnastruutar, ja ba va fan är de här?! haaha! tack för tipsan me, jättesnällt! med unga bröst tror jag han mena att de är väldigt fasta. återigen tack! kram!

• smilla20

hej alla! jag opade mig ju i onsdags så har haft mina boobs i tre dgr nu. De är ömma å stela fortfarande men börjar släppa litegrann. Är vääldigt uppsvälld i magen, ser gravid ut! Ngn annan som blivit de av op? Är de värktabletterna tro? Sen är jag väldigt rastlös, hatar attt ligga inne å se på tv om dagarna men kan ju inget annat nu så är på väldigt dåligt humör, väldigt frustrerad över att va så hjälplös å inte kunna röra mig normalt. aja.. ska väl inte klaga så länge ja inte fått ngn komplikation(än så länge iaf) men tråkigt att va på så dåligt humör, inte likt mig!
    Ng mer som känt så här?
    Kramar

• smilla20

abra: tack för svaret ang. uppsvullen mage efter op. verkligen tack! du nämde att dina bröst stod rakt ut en vecka efter op, samma sak för mig(madonnastrutar tihi). ska beställa bh tänkte jag å har för tillfället 95cm runt bysten, ändrades detta mkt för dig? om du mätte innan såklart! stor kram

• smilla20

abra: ok! bra att veta att du haft samma omkrets runt boobsen hela tiden. Ja har 75 cm nere, å ja som sagt 95 cm över byst. kram!

• smilla20

tjejer har ni skrivkram?? tihi.. ha en bra dag alla! kram

• smilla20

hallå tuttfior! har ni ngt tips på bra sida me SNABB leverens(max en v) på Behår? Kramis

• smilla20

abra: ha det så jättemysigt! kram

• smilla20

hallå! nu har de gått 1,5 v sen min op å storleksmässigt vill ja inte att de ska bli mindre, är nöjd som de är! Ngn som vet/har opat sig tidigare som vet om de krymper storleksmässigt. Förstår att de inte kommer va lika fast men vill gärna ha kvar formen...? Kram på er!

Svar på tråden Bröstförstoring 10