• dollie

Bröstförstoring 10

Hej igen! Nu är jag tillbaka efter en tids semester. På fredag ska jag på konsultation till både AK och VK. Längtar ihjäl mig till att få det här gjort nu! Har gjort ristestet i flera veckor och vant mig med den storleken, så det känns jättetomt när man tar av sig BHn :) Jag är 175cm/66kg, storB/liten C. Kommer förmodligen välja anatomiska gelehallon..Är det någon av er opererade som känner av brösten efter op? Jag menar känns det som två implantat, eller känns de som era naturliga fast större (och kanske fastare)? Jag är även orolig över att inte kunna sova på mage/sidan, jag kan absolut inte sova på rygg! Hjälp! hoppas man vänjer sig..Hur är det med sjukskrivningen, måste arbetsgivaren få reda på vad det är man op:at sig för? Hur har ni alla andra gjort med det? kram

• dollie

Abra
    tack för svaret. Känner mig lite lugnare nu, med sömnen menar jag:)

• dollie

Jag har hört att de hoppar mindre ju mer bröstvävnad man hade från början..för ju mer eget fett man har över, så döljer det "hoppandet". Sen har jag också hört att det har gått över/blivit bättre på vissa efter 1-2 år.Jag håller med om att det låter olustigt...Undrar om det är universellt att alla upplever detta som har plantat under muskeln?

• dollie

Rosali1

Hur kommer det sig att du inte valde AK eller VK?? Jag ska till båda de ställena på fredag för första konsultation efter lång väntan...iiiiiii!

• dollie

rosali1

Tack snälla för ditt mkt utförliga svar! Jag har hört liknande saker om charles så jag är väl lite beredd på att han kan vara så, men ändå...jag kan förstå varför du valde bort honom om ni var oense. Jag får hoppas att han är på bra humör på fredag:)
    Blev du nöjd tills slut med storleken då? Eftersom det hamnade mitt emellan 200 och 400?

• dollie

Rosali1

Vad kul att du är så nöjd!! Har du haft några komplikationer? Jag läääängtar tills jag också slipper ha kuddar!!

• dollie

Polstjärnan

Jag håller med om varenda ord du säger, jag känner precis likadant:) och jag ska absolut berätta om mina besök på fredag. Vad kände du efter att ha träffat Charles?

• dollie

Är det ngn mer än jag som tycker att Charles lägger brösten med för stort mellanrum? I alla fall ser det ut som det på många av före/efter bilderna på deras hemsida..
    Mina riskuddar á 3 dl är numera nästan som en del av mig :))

• dollie

Snuttungen

Jo, det är ju sannolikt att det är så. Men jag tycker att de flesta av bilderna ser ut så..även de som inte har så mkt mellanrum innan.

• dollie

Misha

Jag instämmer till 100% med allt vad du sa

Svar på tråden Bröstförstoring 10