Inlägg från: Persnilia |Visa alla inlägg
  • Persnilia

Bröstförstoring 10

I dag är det två veckor kvar! Jag försöker allt jag kan att inte bli förkyld nu. Gurglar med saltvatten, dricker kamomillte och dricker c-vitaminbrus. Suck två veckors transportsträcka.....känns långt när man vill NU.
    Fast å andra sidan så har jag funderat i 17 år.....då är två veckor inte så länge *skratt* allt är relativt.

• Persnilia

Smutsiga händer??!! Inte en chans här! :) "Tvättar" med alkogel en gång i timmen minst. Jag kommer nog att utveckla en MYCKET klädsam hypokondri efter detta! *skratt*

• Persnilia

Abra - nej jag känner inga som helst symptom...ännu ;)
    ...om jag inte känner efter ordentligt då förstås....
    Dax att sprita händerna! :O

• Persnilia

Grattis Smilla!! Hoppas att läkningen går riktigt bra! Vart gjorde du dina bröst? Jag opererar mina på måndag på Proforma!

• Persnilia

Opererade mig för precis en vecka sedan på Proforma. Allt gick bra men jag har ett par frågor. Mitt vänsterbröst har börjat mjukna fint men mitt högerbröst är fortfarande spändare och hårdare. Är det normalt? Undrar också om de förändras mycket i storleken framöver? Jag är så nöjd med storleken nu, en vecka efter. Tack på förhand!

• Persnilia

Gabbe: glöm inte att fråga om de lämnar garanti på kapselkontraktion.
    Jag frågade även vad dom gör om jag inte blir nöjd med formen, om de blir asymetriska.

• Persnilia

the_butterfly0725: aha, det förklarar ju lite. Det låter ju väldigt logiskt. När opererade du dej? Hur tyckte du att storleken förändrades den första tiden?

• Persnilia

På mitt kort från kliniken så står det att mina implantat väger 240g st. Är det samma som 240cc? Eller är de större eller mindre? Någon som vet?

• Persnilia

the_butterfly0725: Det är inga bilder som du vill dela med dig av? Det skulle vara så kul att se hur de förändras!
    Frågade vad som skulle göras om jag inte blev nöjd med formen pga ev asymetri och det skulle inte vara några problem.

• Persnilia

the_butterfly0725: Om du inte vill visa korten så kanske du kan beskriva hur de förändras vecka två och tre?

Svar på tråden Bröstförstoring 10