Abra:
Jag är 1,60 och väger 50kg, vältränad :)
Jag var också nöjd med mina bröst före, men ville bara ha större.
Om jag hade låtit Charles operera mig, så hade mina suttit långt isär och det hade varit svårt att få till en schysst klyfta med bh.
Jag gillar inte heller Slitz-sillisar, men det är inte min sak att döma dom som gör det. Tycker att alla ska få se ut som man vill. Om man opererar sig hos Charles har man inte dom möjligheten, eftersom han gör bröst HAN tycker är snygga. Det behöver inte betyda att alla gillar dom.
Det låter på dig som att Charles är den enda seriösa kirurgen i Sverige, och jag blir rätt trött att läsa om din Charles dyrkan (ingen annan här prisar sin kirurg på samma sätt som du gör).
Ska berätta om en kompis till mig, hon opererade sig hos C.R och fick inte det resultat hon var ute efter.
Hon är lång och smal och var rädd för att det skulle bli fult med ett par anatomiska och vad hände, jo hennes satt långt isär och såg ut som hängisar (fast dom inte hängde).
Det var ca 5 cm mellan hennes bröst och hur hon än försökte få ihop dom, så var det ett gap på 3 cm. Det skulle bli bättre med tiden enligt Charles, men efter 2 år gav hon upp, det blev inte bättre :( Och dom vägrade hjälpa henne. Då tog hon kontakt med Eriksbergskliniken och gjorde om sin op där, nu har hon fått jättefina bröst och är såå nöjd med resultatet.
Det där med att sova över på kliniken var ett självklart krav för mig med, men alla vill inte ligga kvar utan vill åka hem samma dag, så det kan man inte klandra kirurgen för. Om man vill sova kvar och kliniken inte kan erbjuda det, ska man välja en annan klinik.
Och att det skulle vara en mindre seriös kirurg ifall det kliar i ärren?? Vad har du fått det ifrån? Alla vet ju att när kroppen läker, så kan det klia, det vet man ju själv när man har sårskorpor och att dom kliar så att man kan bli galen :)
Nä, det gäller att komma ihåg att det finns flera bra seriösa kirurger i hela Sverige och jag tycker att Charles är bra, fast inte för mig.