Inlägg från: celesta |Visa alla inlägg
  • celesta

Bröstförstoring 10

hej! någon här som opererat sig hos Dr hober? skriv!

• celesta

...vad tyckte ni om honomn? berätta om era erfarenheter, bra eller dåligt val? han har ju en ny klinik nu, nån som opererats där? (improva)

kram

• celesta

mitt val står mellan magnus Hober på improva och leif perbeck på eriksbergskliniken...nån som kan hjälpa mig med lite info om dessa kliniker resp. kirurger? :)

• celesta

vad bra sagt! håller helt med dig! :D

• celesta

rosali

jag håller helt med dig. som sagt, charles må vara bra, men man vill nog själv bestämma hur ens boobs ska se ut. jag i varje fall. jag vill inte ha mina långt isär, det ser så fejk ut. och det skulle vara irriterande att ens kirurg bestämde detta.han skall hjälpa en i beslutet såklart, men man vill ju inte vakna upp med "fel" slags tuttar.
    själv vill jag ha rätt stora, runda, men med lite häng. de ska se mjuka ut. :)

det lutar mot att jag opererar mig endera på den nyöppnade improva, av ober, eller på eriksbergskliniken.

har någon här opererats på improva? snälla hjälp mig i mitt val...vilken klinik har bättre omdöme? mindre risker o komplikationer?

gör de snygga bröst på improva/hober? har ej sett några bilder på hans jobb...

kram på er alla. ;)

• celesta

...det skall såklart stå HOBER inte ober...jäkla tangentbord :P

• celesta

till Polstjärnan:

nej, jag har inte bokat tid för konsulation än då detta blir aktuellt först nästa vår, då det löser sig ekonomiskt :) men vad ja längtar...har tänkt göra det så länge nu, så ja håller på att bli jätte otålig! när man väl bestämt sig kan man inte vänta utan vill göra det direkt :)

har läst på rätt mkt nu, känns mest som att eriksbergs eller improva är för mig. duktiga kirurger vad jag förstått, charles var mitt första val men nu känner jag att han nog inte är för mig. han o jag har olika syn på hur bröst ska se ut :)

prismässigt skiljer E (eriksbergs) och I(Improva) inte mycket, I är lite dyrare, och det som de erbjuder verkar vara ungefär detsamma. både Hober och Perbeck verkar vara lika erfarna o seriösa.
    synd att I inte ännu har en fungerande hemsida med före o efterbilder o så.
    har tänkt boka konsulation hos båda, o låta "kemin" mellan kirurgen o mig avgöra vilken jag väljer. och deras svar på mina frågor o bilder på operationer såklart...

varför funderar just du på eriksbergs? :)
    eftersom jag bor i finland kan jag inte bara boka konsulation, men det kanske du kan? ja tycker du ska gå på konsulation, även fast du går till andra också, ju fler desto bättre (blir ju lite dyrt men kan ju vara värt?)
    skriv gärna o berätta mer!

trevlig helg till er andra tuttfixerade brudar! ;)

• celesta

Abra

ååh lyllos!! :) härligt att få precis såna bröst man önskat sig :) får man fråga vad du hade för storlek innan? e låter stort :) vad är omkretsen på dina bröst nu? och vad har du i omkrets under? i cm alltså. bara nyfiken ;)

kramis

• celesta

till Polstjärnan

alltså jag kommer troligtvis boka kons på båda, för att sen avgöra. som du sade, de hade vart kul o höra från nån som op sej på endera E eller I kliniken, eller träffat kirurgerna. så man skulle få en lite bättre bild. :)

• celesta

Juni2008 :)

haha som ja trodde då :P han ser ju rätt vimmsig ut hihhi..o charles verkar vara lite "egen"...så njaa....kanske hellre leif :) eller sen Hober..(har verkligen ingen här erfarenhet av honom?! vill ju veta mer!)

jasså, men då kändes det väl bra antar ja om du bestämde dig för den kliniken. :) du måste höra av dig sen o berätta! så vet jag om ja också ska boka tid där sen ;) det vore jätte gulligt av dig.
    hur stora ska du göra? vad rekommenderade han åt just dig o varför? fick du se på före o efterbilder under kons?
    vad har du för strlk nu?

snällt om du ville svara på mina frågor :)

just det, på eriksbergs, man stannar väl över natten där? sa han vad för slags stygn de lägger? såna man tar bort själv eller såna som försvinner av sig själva? får man mat7bh/medicin i priset? vad ska du betala?

ja vore jätte tacksam om du orkade svara på allt...

stor kram tjejen!

• celesta

Abra

hej igen :)
    en liten fråga bara: hur kommer de sej att charles gick med på att göra så stora tuttisar? :P det verkar han ju inte vilja helst..

• celesta

hej allihopa!

jag tänkte fråga er hur mycket silikon ni tror det går att lägga in i mina tuttar då jag mäter 78 under bysten och 83 ovanpå det bredaste stället? är förövrigt 170cm/63kg.

nån som har liknande mått o lagt gelehallon? eller om någon vet nåt ditåt hur mkt jag skulle kunna lägga in? 500 är minimum för mig, jag vill helst ha större. tror ni det vore möjligt att lägga in 500 eller mer?

snälla svara det är viktigt för mig!

kram på er alla!

• celesta

...kan ju tillägga att jag har liten B-kupa, 75b vanligtvis. :)

• celesta

Abra

jepp, jag har gått me rispåsar ett tag nu, 600 i varje för att se om ryggen pallar så mkt) och ja trivs jätte bra! ser inte alls groteskt ut till min kropp som jag först trodde, då ja e rätt bred över baken och så. :)har 72 i midjemått, 101 över höfterna. vad har du i midjan..?

hmmm...tänk att det ändå blev så stor skillnad på dig :) lyllos ;)
    jag vet att det är rätt mkt (500-600), men jag har sätt bilder på såna som lagt in så mkt ("efter"bilder ) och jag fastnade för det. tror du jag kunde lägga in så mkt? vissa kan ju det, endel går från a kupa till dd :P

var det på vk du op dej eller minns ja fel?

Polstjärnan:

...det där me att man inte får stanna på eriksbergs över natten...det kan man få om man ber om det om jag fattade rätt?
    tycker det är sjukt om dom ska skicka hem en, de e ju trots allt en operation!
    själv skulle jag annars välja den kliniken, men får man inte stanna över natten så vet ja ej...
    improva e helt ny, startad av hober som jobbat på akademikliniken, han startade eget då han tyckte det blev för industrialiserat på ak. han lär vara bra, o där får man stanna övernatten. 47000 för en op. på eriksberg 42000. tycks dock vara svårt att få veta mer om improva då hemsidan deras ej ännu är klar..o ingen här tycks veta nåt heller..jag har mailat dem och väntar ännu på svar från hober.

båda använder sig iaf av livstidsgaranterade implantat, o har bra rykte om sig. mitt tips är att du mailar o frågar om övernattningen!!! om de går att ordna röstar ja för att du iaf bokar en kons där ;)

hör av dig när du vet mer! i need to know ;)

kram på er alla

• celesta

ps. jag är också inne på runda, o ja vill inte ha mina bröst långt isär som C brukar vilja ha... :) tycker de e viktigt att man får bestämma det där själv. sophiahemmet funderar ja också på, han lär visst inte ha en enda anmälan på sig.
    ds.

• celesta

nån som haft mycket komplikationer pga att ha lagt in jätte stora implantat? och i så fall hurdana komplikationer?

kram på er

• celesta

hej!

nån som vet hur stora brösten på en 70B med 500-550 gram? ;)

snälla svara ja behöver veta! :)

• celesta

rättelse: det skall naturligtvis stå ..."på en 70 b BLIR med 500-550 gram..."

Svar på tråden Bröstförstoring 10