Inlägg från: lortfia |Visa alla inlägg
  • lortfia

Bröstförstoring 10

Hej hopp! Här kommer en till bröstfixerad varelse! ;) Har bestämt mig för att op:a mig, men vet inte när det blir ännu! Men bra att vara ute i god tid och kika! Det är verkligen en hel djungel därute måste jag säga! massor av implantat, kirurger och kliniker! Men det är spännande att kika runt bland olika och slutligen kommer man nog fram till vilken klinik samt kirurg det känns tryggt att op:a sig hos! =)¨

Helt underbart kul att läsa allt som ni skriver här! =)

*kram*

• lortfia

Abra - tack för välkomnandet! =)

• lortfia

Jo en grej til som jag undrar över, hoppas nån kan svara på den: En kompis syster har opererat brösten och det är ett par år sedan nu, hon kan varken ligga på sidan eller på mage säger hon, blir det verkligen så illa..?

• lortfia

the_butterfly0725

Tack för ditt svar! =) Hur kom det sig att du valde den kliniken? Hur lång tid var det mellan konsultation och operation? Har du msn? =)

• lortfia

Åh vad segt! Här har jag skrivit värsta långa inlägget och så strejkar nätet så allt försvinner! *grr*

Abra - Låter ju jättebra det! Jag vet inte varför hennes syster inte kan ligga varken på sida eller på mage.. Ska fråga sen!

Butterfly - Låter ju super! Ska absolut kontakta proforma och höra mig för lite! =) Har du kollat upp kirurgerna hos hsan om de har anmärkningar på sig ? Har addat dig på msn nu! =)

Svar på tråden Bröstförstoring 10