Inlägg från: the_butterfly0725 |Visa alla inlägg
  • the_butterfly0725

Bröstförstoring 10

lortfia:

jag opererade mig på proforma,den 6 augusti och är väldigt nöjd på hur mina bröst ser ut just nu. jag hade dr. carl-johan och var väldigt trevlig och personalen var också toppen. skaffa dig en säng med tv&internet när du går dit, det kommer till väldigt stor nytta under dina vakna tider efter operationen. =)

• the_butterfly0725

lortfia: yup har msn: the_butterfly0725@hotmail.com

jag valde kliniken eftersom den hada humana priser, kirurger som har jobbat länge inom områden och de använder gelehallon protes som har livstidsgaranti (dvs att protestillverkaren betalar för omoperation om protesen läcker eller spricker).

sedan att övernattning, resekostnad, narkos och återbesök ingår i priset. 34000kr + 3000kr försäkring mot kapselbildning betalade jag. jag var på konsultation i sista vecka maj och hade min op 6 augusti.

Abra: jag är väldigt nöjd än så länge. klart att mina bröst har inte droppat i samma takt, min vänster har droppat mer än höger men jag har tålamod, och jag är också högerhänt så jag musklarna på min höger sida är tajtare och har inte släppt implantatet lika mycket som den vänstra än.

jag har 70AAA, 70cm underbysten och 71.5 cm på själva bystan och är bara platt, platt, platt.....jag vill ha en stor C med 360cc men efter op fick jag bara 325cc. först var jag besviken men när jag pratade med min kirurg förstår jag varför det blev så.

eftersom jag har nästan ingen bröstvävnad och min hud klarade inte av storleken av implantaten. sedan har jag också en liten bröstkorg och 360cc var FÖR stor för min kropp (translation: såg uppenbart fejk ut). sedan kommer det det där med risk för komplikationer som symmatsia (uniboob) också.

nu är jag en stor B/liten C och passar bra i båda kupor. jag hoppas att när implataten har droppat mer blir jag en medium C i alla fall......

• the_butterfly0725

persnilia:

gratis till dina nya tjejer!

jag också opererade mig på proforma. min vänster är också en "fast healer" medan min höger sitter fortfarande högt och inte lika mjuk som på den andra. detta är normal eftersom musklarna kanske inte har släppt implantatet. enligt en amerikansk forum om bröstförstoring jag brukar gå i är det normalt att detta händer när man har en dominant sida...jag är högerhänt och mina musklar är starkare där.

• the_butterfly0725

persnilia:

nu är det 3 veckor sedan min operation. jag har tagit bilder på mina tvillingar varje vecka och man ser mycket skillnad faktikst. det är också bra att dokumentera så att man ser förändringarna.

jag tror att det blir samma som cc....jag glömde faktiskt att fråga om jag inte blir nöjd med formen/assymetri...vad fick du för svar från proforma ang. det?

• the_butterfly0725

persnilia: du kan skicka mig din email adress så att jag kan skicka dig länken. =)

man behöver inte lägga extra pengar för omoperation? cool! (dock är jag nöjd med min storlek =), i så fall bara om assymetri)

• the_butterfly0725

polstjärnan:

jag har runda mcghan 510, 325cc...är 70aaa innan. för mig var det den runda direkt eftersom dem droppar ner så småningom efter ett tag och sedan vill jag inte riskera att implantatet går ut fickorna som kan ibland hända i anatomiska (enligt sidorna jag var inne på)......men mest av allt är att jag hade ingen bröstvävnad från början så runda är bäst för mig..har skickat dig länkarna nu.

persnilia: har skickat dig länkarna nu också...jag vet ej hur länge bilderna är uppe för att det verkar som att photobucket tar bort "bara bröst" bilder

Svar på tråden Bröstförstoring 10