lortfia: yup har msn: the_butterfly0725@hotmail.com
jag valde kliniken eftersom den hada humana priser, kirurger som har jobbat länge inom områden och de använder gelehallon protes som har livstidsgaranti (dvs att protestillverkaren betalar för omoperation om protesen läcker eller spricker).
sedan att övernattning, resekostnad, narkos och återbesök ingår i priset. 34000kr + 3000kr försäkring mot kapselbildning betalade jag. jag var på konsultation i sista vecka maj och hade min op 6 augusti.
Abra: jag är väldigt nöjd än så länge. klart att mina bröst har inte droppat i samma takt, min vänster har droppat mer än höger men jag har tålamod, och jag är också högerhänt så jag musklarna på min höger sida är tajtare och har inte släppt implantatet lika mycket som den vänstra än.
jag har 70AAA, 70cm underbysten och 71.5 cm på själva bystan och är bara platt, platt, platt.....jag vill ha en stor C med 360cc men efter op fick jag bara 325cc. först var jag besviken men när jag pratade med min kirurg förstår jag varför det blev så.
eftersom jag har nästan ingen bröstvävnad och min hud klarade inte av storleken av implantaten. sedan har jag också en liten bröstkorg och 360cc var FÖR stor för min kropp (translation: såg uppenbart fejk ut). sedan kommer det det där med risk för komplikationer som symmatsia (uniboob) också.
nu är jag en stor B/liten C och passar bra i båda kupor. jag hoppas att när implataten har droppat mer blir jag en medium C i alla fall......