Inlägg från: Summer08 |Visa alla inlägg
  • Summer08

Bröstförstoring 10

Hej allihopa
    Ramlar in i denna tråd då jag bestämt mej för att förstora brösten, är 22 år och 3 barnsmamma med totalt ur ammade bröst, ser ut som två skinnpåsar med bröstvårtor...*urk*...
    Har suttit och kikat runt vilken klinik man ska välja...men hur väljer man? Vilken/vilka kliniker har ni opererats på eller hört bra om?
    Och vad har de kostat?
    Just nu känns allt som en djungel...

• Summer08

Har dessutom väldigt små bröst...så de ser inte klokt ut helt enkelt...

• Summer08

Hej igen..var längesen jag skrev nu men är in och kikar mellan varven. Tack så mtk för era svar..har bestämt mej för victoria kliniken...tänkte ringa dom på måndag och hör mej för lite.

Känns jobbigt med alla besök(konsulation, operation, ta bort stygn och återbesök..är de mera?) när man själv bor uppe i Jämtland. Men de får lösa sej.

Får man inte bära tungt på 2-3 veckor förresten? Har tvillingar som är knappt två månader så de där måste jag lösa på nått vis. Nog för att jag inte ska operera mej än på länge, men de måste ju ändå lösas senare.

Hur lång väntetid brukar de vara förresten? Har hört att de kan vara upp till ett halvår?

Har ni några tips på vad jag ska fråga om på måndag...vill inte låta helt bakom flötet

• Summer08

Uj va tyst de är här...

Ingen som har nått tips på vad man ska komma ihåg och fråga/prata om när man ringer kliniken?

Skulle göra de idag, men de får bli imorn istället, har varit fullt upp idag=)

Svar på tråden Bröstförstoring 10