Inlägg från: prinsessan_ |Visa alla inlägg
  • prinsessan_

Bröstförstoring 10

Abra,

Taack! Ja, bli behandlad som en prinsessa gillar man ju. Det finns ju en anledning till att jag valde "prinsessan" som mitt nick :D

Nu är jag bara orolig för hur jag ska berätta detta för min pojkvän. Sist jag tog upp det på skämt så sa han att han skulle göra slut med mig om jag gjorde en bröstförstoring.
    Jag tror ju ändå att han, precis som jag, skulle äääälska resultatet.
    För jag vill ju bara ha lite större bröst, men fortfarande naturliga och fina ;)

• prinsessan_

Tack tjejer för era svar!

Jag måste fråga igen, gällande riskerna, vad förväntar ni er av framtiden och era nya tuttar. Hur ofta måste man byta, vad har ni fått för rekommendationer? Vad kan man förvänta sig?
    Jag är 25 och ser inte fram emot att behöva byta min bröst vart 5:e eller 10:e år...

• prinsessan_

Smilla20,

Jag är också rädd för smärtan. Fast kanske mest att må illa av narkosen. Puh.

Vad spännande att det snart är dags! Är avis på dig. Lycka till!

• prinsessan_

Misha**,

får jag fråga hur gammal du är?
    min mamma har nämligen också sagt att mina bröst kommer att växa och förändras (hon har lite större bröst). idag är jag 25 och inser att jag aldrig kommer att få de brösten jag drömmer om. de kommer alltid att vara så här pyttiga, på gott och ont...

• prinsessan_

Kära Abra,

Jag är nyss fyllda 25.

Vilken härlig tråd det här är föresten! Inga dömande miner här inte ;)

• prinsessan_

Tjejer,

Hur känns era opade tuttar? Är de lika härliga och naturliga som riktiga?

Är rädd för att vakna med två apelsiner innanför huden.

• prinsessan_

polstjärnan,

tack för ditt svar. ja, det har varit (och är fortfarande) många rundor fram och tillbaka. när jag väl har bestämt mig för en framtida bröstförstoring så blir jag osäker igen. och mitt i all osäkerhet och rädsla går jag runt hela tiden och riktigt längtar efter större bröst.
    det är så märkligt.
    börjar att känna mig fixerad nu när jag väl har börjat tänka på möjligheten.
    och skräckslagen när jag tänker på riskerna. huvaligen.

ska dock prata med min mamma och min sambo för att få lite stöd. sedan får tiden avgöra. har ju velat detta i nästan 10 år nu. så någon gång blir det nog.

här är föresten ett jättebra forum för er som har frågor kring bröstop:
    www.plastikkirurgiforum.se/broestfoerstoring/

• prinsessan_

Ingen som vill berätta hur era opererade bröst känns? Kom igen nu tjejer ;)

• prinsessan_

Misha**,

tack för tipset, jättekul att se. önskar att jag också kunde stoltsera lite mer med min nätta byst :D

• prinsessan_

Nej, nu har jag läst för mycket information och är osäker igen. Har ju problem att välja godis i hyllan på affären så vad ska detta val då inte innebära! :D

Jag har hört mycket gott om VK men har svårt att förstå varför han tar 50 000 inkl. kapselbildning, när Plastikkirurigiska Institutet tar 35 000 inkl. kapselförsäkring (inte för att pengarna är viktigast i denna fråga, men undrar gör man ju).

Så nu velar jag mellan klinikerna igen. Har ni några råd? Proforma är jag inte så sugen på, tycker inte att deras före och efter-bilder är lika fina.

Har även varit nyfiken på Plastikakademin i Linköping, men kan inte hitta några före/efter bilder med dem...

Undrar också hur ni har tänkt med placering av ärren? Det är inte så vanligt med ärr i armhålan om jag har förstått det rätt?

Svar på tråden Bröstförstoring 10