Invägning ihop?
Oki...hej allihopa!
Då är det min tur...:)
Väger idag 69 kg och vill gå ner åt 60 nånting. Semestern e slut på måndag och då ska ja börja med nutrieltt. Så jag kör vägning nästa vecka igen!
Lycka till allihopa!
Oki...hej allihopa!
Då är det min tur...:)
Väger idag 69 kg och vill gå ner åt 60 nånting. Semestern e slut på måndag och då ska ja börja med nutrieltt. Så jag kör vägning nästa vecka igen!
Lycka till allihopa!
Godisråttan
Jag har köpt in sånna där shakers från Allevo. Tänkte testa hallonsmaken. Och så köpte jag deras potatis och purjo-soppa. och har köpt några bars från Naturdiet.
Tänkte variera lite under dagen...hoppas de blir bra? Va tror du?
De e ju kanonbra! Så länge de pekar neråt så e man ju glad!:)
E rädd att ja inte ska kunna gå ner något alls, även om ja anstränger mig. De kanske inte funkar för mig liksom...vem vet...
Lycka till denna veckan nu!
Hej igen alla glada! Nu e ja tillbaka igen!
Måste bara säga att ni är så duktiga allihopa! Vilken karaktär ni har!
Ja började me nutrilett i måndags och meningen var att jag bara skulle dricka shakerna och äta purjosoppan och nån bar då o då. Jag klarade första dagen jättebra, men sedan började jag längta så efter mat så de va inte sant! Så nu dicker jag på dagen, men äter ett vanligt mål mat på kvällen. Men jag e riktigt sockerberoende så jag är stolt att jag inte ätit något sådant!
O jag har lyckats gå ner 2 kg nu! På mindre än en vecka! E väldigt stolt, men de e väl säkerligen mest vätska. Men de känns bra iaf!
Så nu får ni stå ut me mig ett tag...behöver er hjälp om ja ska fixa detta. Min karaktär e lika me noll verkligen! O ja har tänkt hålla på i 3 veckor...får väl se hur länge ja fixar de!
O ja va så peppad till att promenera på morgonen. men redan första dagen fick ja värsta skoskavet! Så de har varit si o så me de där. Men nu börjar de bli bättre så imorn kör ja igång igen!
Ps. en stor eloge till er som hinner träna o äta sunt o passa småbarn samtidigt! Detta var något jag inte tänkt på tidigare!Ds.
Kram på er o lycka till!