• Godisråttan

Invägning ihop?

Här tänkte jag att vi kör ivägning en dag i veckan ihop så att man lixom blir tvungen att skärpa sig

Jag börjar då. Jag väger 73kg och vill gå ner några kilo. Jag gifter mig i maj 2008 så det är ju ett tag kvar. Jag tränar styrketräning, går promenader med hundarna och ska försöka löpträna. Jag äter mindre portioner, minskar godisintaget och byter ut en måltid om dagen mot en proteindrink.

• Svar på tråden Invägning ihop?
  • brud_aug08

Ok min tur!
    Väger 71 kg, vill ner mot 65 helst. Gifter mig inte förrän i aug-08 så har ett tag på mig.
    Äter nutrilett just nu, ska byta ut något mål om dagen mot detta är det tänkt sedan. Går långpromenad med hunden OFTA. Äter godis ENBART lördag och har slutat helt med dricka.

• Tessan 18/8

Ok min tur då...

Jag vägde in mig på Viktväktarna igår vågen visade 74.9kr...
    Gifte mig 18/8 2006 och har då lagt på mig 5 kg ca... inte bra...
    Har en målvikt om 67kr hoppas kunna hamna där innan jul iaf..

• Godisråttan

Ska vi väga oss på fredag igen då?(då har man ju lixom hela veckan på sig att rätta till helgen)

• Godisråttan

Här var det lugnt...
    Jag kommer väga mig fredag morgon.Någon annan som också väger sig då?

Bakslag, åt glass o liiite choklad igår..De hade köpt glass på jobbet så man kunde ju lixom inte säga nej

• brud_aug08

Kommer bli en lite halvkonstig vecka för mig det här, begraver min morfar på fredag så då måste jag nog faktiskt äta det som blir på minnesstunden...väger mig gärna nästa vecka istället!

• Soludden

Oki...hej allihopa!

Då är det min tur...:)

Väger idag 69 kg och vill gå ner åt 60 nånting. Semestern e slut på måndag och då ska ja börja med nutrieltt. Så jag kör vägning nästa vecka igen!

Lycka till allihopa!

• Godisråttan

Soludden
    Vad kör du för metod att gå ner i vikt?

• Godisråttan

Invägningsdag
    Vikt imorse: 71,5kg
    Viktförändring på 1 vecka: ca -1kg

Var det bra eller dåligt tjejjer?Observera att jag har ätit choklad denna vecka så jag mjukstartar

• Tessan 18/8

Godiståttan;

Sund viktminskning ligger på 0,5 -1.5kg /vecka.

Så -1 kg är jätte bra!

Svar på tråden Invägning ihop?