• Godisråttan

Invägning ihop?

Här tänkte jag att vi kör ivägning en dag i veckan ihop så att man lixom blir tvungen att skärpa sig

Jag börjar då. Jag väger 73kg och vill gå ner några kilo. Jag gifter mig i maj 2008 så det är ju ett tag kvar. Jag tränar styrketräning, går promenader med hundarna och ska försöka löpträna. Jag äter mindre portioner, minskar godisintaget och byter ut en måltid om dagen mot en proteindrink.

• Svar på tråden Invägning ihop?
  • Godisråttan

Invägning på fredag tjejjer!Kämpa på nu i veckan!

• numerafruS

Suck! Vägde mig igår och har gått upp 1kg fast jag varken fuskat med maten eller min träning Hoppas verkligen att en del av det beror på att jag ska ha mens när som helst.

Ja, ja det är väl bara att kämpa på. Vi får väl gå in lite oftare och peppa varandra det verkar som fler har det tungt

• Godisråttan

blivandefrus
    det har ju varit helg!!Väg dig på fredag istället och kämpa i veckorna!

• numerafruS

sant, söndag kväll är inget höjdartillfälle att ställa sig på vågen :P

• _elin_

hoppar på här, kanske ger det mig en spark i baken att sköta mig..

känner i alla fall att jag va lite dukrig idag, tränade innan jobbet och har ätit ok.
    Sitter nu på jobbet och är sjukt sugen på allt möjligt, när de andra äter macka nu så dricker jag buljong.. hmm..

surt, men så vill man ju vara fin till bröllopet oså

• _elin_

just det ja... vågen visar nu +3 kilo på 4 månader.. och jag är tyvärr inte gravid så det är bara massa dålig mat o brist på träning.

• _elin_

suck... eftermiddag och sockersuget är som värst, slutar jobba nu och ska lyckas ta mig hem utan att passera en pressbyrå.... får tänka på att jag nyss köpte nya "allt om bröllop", mkt bättre än godis

• Peol

Jaha, +0,3 kg idag, igen!
    Min viktnedgång minskar stadigt

Idag ska vi resa iväg och då blir det skräpmat till lunch och middag. Imorgon fyller sonen år så då blir det fika med tårta, senare på kvällen ska vi på restaurang...suck

Hur går det för er andra?

Svar på tråden Invägning ihop?