• Godisråttan

Invägning ihop?

Här tänkte jag att vi kör ivägning en dag i veckan ihop så att man lixom blir tvungen att skärpa sig

Jag börjar då. Jag väger 73kg och vill gå ner några kilo. Jag gifter mig i maj 2008 så det är ju ett tag kvar. Jag tränar styrketräning, går promenader med hundarna och ska försöka löpträna. Jag äter mindre portioner, minskar godisintaget och byter ut en måltid om dagen mot en proteindrink.

• Svar på tråden Invägning ihop?
  • Cantaton

Den här veckan hade det gått uppåt. Men det var väntat, var liksom bortbjuden tre dagar i rad...

• Peol

Mmmm, jag är på väg neråt, trots skräpmat och kalas. Har nog chockat kroppen och fått sprätt på omsättningen

Förra veckan hade jag samlat på mig vätska också. Nu springer jag på dass hela tiden, även på natten. Som att vara gravid igen

• Peol

Jag kämpar som en gnu! Är ju bara 27 dagar kvar tills klänningen ska provas/sys in

Jodie skrev 2007-10-03 21:26:48 följande:
    Låter bekant! Kämpa på (trots störd nattsömn )
  • Peol

oh, oh, oh!!
    Jag har gått ner........2,3 kg!
    Klart värt att springa på dass hela nätter

Total viktnedgång sedan första invägning 3,7 kg

Nu ska jag fara och handla, hare gott!

• numerafruS

Grattis Peol!!!!

Jag tordes ställa mig på vågen idag och det var ju tur för jag hade gått ner 1,5kg. Har inte vägt mig på 2 veckor pga av fester och slarv med träningen och sist jag vägde mig hade jag ju gått upp!

Nu känns det kul igen och jag känner mig laddad att fortsätta kämpa mot beachen jan 08

• Godisråttan

grattis peol
    jag har köpt cuur idag någon som provat det eller hört något?

• Peol

Tack ska ni ha! Känns superbra! Idag hade jag nått mitt mål...nu gäller det bara att bibehålla det tills i början på november.
    Åsså måste jag ju ha samma vikt i en månad till. Shit, tänkte inte på det...Gaaah! Någon som har tips hur man håller vikten i 10 dagar utomlands med fri mat, snacks och bar? :-P

• Godisråttan

Nja inte direkt..Men den har fått bra kritik vad jag hört och kvinnan på hälsokostaffärn var helt lyrisk.

Svar på tråden Invägning ihop?