• Godisråttan

Invägning ihop?

Här tänkte jag att vi kör ivägning en dag i veckan ihop så att man lixom blir tvungen att skärpa sig

Jag börjar då. Jag väger 73kg och vill gå ner några kilo. Jag gifter mig i maj 2008 så det är ju ett tag kvar. Jag tränar styrketräning, går promenader med hundarna och ska försöka löpträna. Jag äter mindre portioner, minskar godisintaget och byter ut en måltid om dagen mot en proteindrink.

• Svar på tråden Invägning ihop?
  • Godisråttan

Dagens lunch är pankaka idag på restaurangen vid jobbet. Om jag äter lite bara och så mycket sallad till, är det ok då?

Bra Cantaton!

Vad har ni för tidsmål?Jag gifter mig i maj men vill gärna vara färdigdietad i mars...

• Cantaton

Jag har faktiskt inget direkt tidsmål - till sommaren kanske? :) Men våren känns rimlig.

• numerafruS

Mitt tidsmål är beachen jan08
    Vi åker iväg på bröllopsresa i slutet på januari.

• Godisråttan

Invägning idag tjejjer!Hur har det gått?
    Min våg är kaputt hemma så jag fick väga mig på jobbet MED KLÄDER...70,4kg var väl ok eftersom jag hade kläder men nästa vecka MÅSTE jag komma under 70!!!!!!!!!!!!!!!

• numerafruS

invägningsdags!

-0,4 Det går åt rätt håll

• Godisråttan

Bra blivande fru s och Jodie
    IMorgon är det invägning men jag tror inte jag gått ner ett gram

• Minie

Hoppar in i denna tråd jag oxå :)

Jag har varit med här förut,typ ett år sedan.
    Men har inte haft någon motivation ;)

Men nu ska jag ge gärnet ;)

Jag har varit arbetslös å har då sprungit fram & tillbaka till kylskåpet..

Men nu är de slut med de.. Jag har börjat jobba ;)

Startvikt 73,1 kg (18/10-07)
    Målvikt 55 kg (helst till badsäsongen -08 ;))

• numerafruS

Välkommen minie!

Här var det +/- 0 den här veckan men jag är nöjd så länge jag inte går upp

• Godisråttan

Hej tjejjer!
    Min helg var som vanligt katastrofal!!!!Och ska ha lingonvecka så är bara uppblåst och ser ut som en vattenbuffel

Nu kör jag på hårt i veckan och det svåraste för mig är godis på kvällarna!FÅR INTE!!!På torsdag ska jag äta pannkakor till lunch allafall. Så jag har det i sikte när det är jobbigt på kvällarna. Är extremt sockerberoende och det är svårt att ta bort det...men det är bara att bita ihop. Jag har ju käkat cuur 2 veckor nu och jag tycker att det är bra.Blir m indre sötsugen och mindre hungrig. Men det är INTE någon mirakelmedicin...

• Godisråttan

Invägning imorgon tjejjer!

• Godisråttan

hrmpfff 70,4 igen!!!Men ska ha röda veckan och känner mig jättevattnig och svullen så kanske är det för har fakltiskt skött mig denna vecka...Ok jag satsar på under 70 nästa vecka då
    Hur har d gått för er?

• numerafruS

hm, varje gång jag tar tag i min träning syns det aldrig på vågen +/- 0 även den här veckan.

godisråttan
    lingonveckan kan man alltid skylla på! Är helt övertygad att det var därför jag gick upp 1kg förra månaden.

Jodie
    Kämpa på du klarar det!!
    Men det är kankse svårt att skärpa sig för det där sista. Du har ju redan varit så duktigt o gått ner 13kg. Du får köpa ngt riktigt snyggt som sitter lite för tajt så du bara måste gå ner det där sista för att kunna ha plagget

• Godisråttan

hahaha känner igen det där

• numerafruS

så där nu finns det massor av plats för nya plagg!
    Nu är det bara att du ger dig ut på stan och shoppar ngt riktigt snyggt som du kan ha på din bröllopsresa

• Godisråttan

Bra Jodie!Skönt med rensning men vet precis hur det är!Jag är likadan. Har jättesvårt att slänga gamla kläder.

Måste ha gått upp hur mycket som helst under helgen. Festade med tjejgänget i lördags...Och det blev mååånga drinkar o shots Tänkte ju hålla mig till lite vin bara

Svar på tråden Invägning ihop?