• Godisråttan

Invägning ihop?

Här tänkte jag att vi kör ivägning en dag i veckan ihop så att man lixom blir tvungen att skärpa sig

Jag börjar då. Jag väger 73kg och vill gå ner några kilo. Jag gifter mig i maj 2008 så det är ju ett tag kvar. Jag tränar styrketräning, går promenader med hundarna och ska försöka löpträna. Jag äter mindre portioner, minskar godisintaget och byter ut en måltid om dagen mot en proteindrink.

• Svar på tråden Invägning ihop?
  • Saga med Nova

Får man vara med? Har tänkt gå ner till bröllopet.. 16 aug-2008

Jag måste gå ner ca 24 kg.

Start 13 aug:
    Vikt: 76 kg
    Slut Mål: 52 kg

• Saga med Nova

just det, har gått ner till 74 sen starten.

• Godisråttan

Välkommen Saga med Nova

Här går det inte så jättebra..Har extrem tandvärk. Gör en rotfyllning och det har blivit komplikationer och har varit in till akuten flera ggr i helgen och eftersom jag äter mycket värktabletter för värken så måste jag äta mycket då jag annars mår illa...Ond cirkel!Men ska till min tandläkare idag igen så vi hoppas att det blir bättre...suck!

Vad duktiga ni alla andra är!

• lilla lyckliga jag

Hej! Här hoppar jag in. Här verkar det ju trevligt att gå ner i vikt.

"lilla jag" då
    längd 178 cm
    Nuvarande vikt 80 kg
    Mål vikt 65 kg

Slutdatum en månad innan jag blir fru. 1 feb -08

Vägningen kör jag på tisdagar då jag på allvar bara börjat idag.

Läste bara igenom en del av tråden men gud vad duktiga ni är!!
    Det krävs en massa ton självdisiplin om man ska fixa det här. (vilket jag inte alltid har)

• lilla lyckliga jag

ändrar nu mitt slutdatum, kom på det att det är nog säkrast att ligga på sin målvikt när klänningen ska införskaffas så man slipper krångel med att sy in och såna saker.

Så mitt nya slutdatum är 11 dec i år.

• Saga med Nova

lilla lyckliga jag: Äter du efter VV eller nåt?

2 veckor har gått, nu har jag gått ner 3 kg

• Godisråttan

Hello girls!
    Hur går det?Lite uppdateringar tack!
    Själv åt jag korvstroganoff igår,inte bra men var såååå sugen och det blir det till matlåda idag också...Men jag hade i 4stora morötter också!Testa det,jättegott!Så lite nyttigare antar jag och såsen var minimjölk och minifraiche.har varit dålig på att träna men ska verkligen försöka göra det idag eller allafall gå en lååång prommis med dogzen.
    Jag har köpt brustabletter med krom och kalciumpyruvat, tropisk smak. Tror de funkar lite allafall Viktkontroll heter de.
    Glöm inte att drick mycket vatten tjejjer!

• lilla lyckliga jag

Saga med Nova
    Jag kör med Hälsovakten. Jätte bra, funkar i princip som viktväktarna fast enklare med räkningen tycker jag.

• Godisråttan

Snart är det invägning tjejjer!
    Jag känner mig bara uppblåst och fluffig...

Svar på tråden Invägning ihop?