• Godisråttan

Invägning ihop?

Här tänkte jag att vi kör ivägning en dag i veckan ihop så att man lixom blir tvungen att skärpa sig

Jag börjar då. Jag väger 73kg och vill gå ner några kilo. Jag gifter mig i maj 2008 så det är ju ett tag kvar. Jag tränar styrketräning, går promenader med hundarna och ska försöka löpträna. Jag äter mindre portioner, minskar godisintaget och byter ut en måltid om dagen mot en proteindrink.

• Svar på tråden Invägning ihop?
  • Godisråttan

Dåligt här med..Känns som jag inte har något riktigt go lixom...men var på gymmet allafall denna vecka.

• _elin_

tyckte jag hade varit duktig denna vecka o kände mig lättare...men icke..
    -0,1

ska lägga till ett träningspass nr 3 i veckorna nu, kankse det hjälper! hoppas...hoppas..
    Och så anmälde jag mig för midnattsloppet -08 idag så nu MÅSTE jag börja löp träna. Ska springa med/mot svärmor vill ju vinna då.

• Godisråttan

Cantaton
    Grattis!!!

För mig går det inge vidare men nu jäklar ska denna vecka gå bra!Har med mig tomatsoppa(3%) och några vitlökskrutonger, sallad med kalorisnål dressing(3%) Det kommer bli gott! Ska köra mycket soppor nu!

• Cantaton

Haha, för mej kommer det nog att ha gått åt skogen inför nästa vägning. Har varit på en massa kalas i helgen. (Då menar jag fredag, lördag, söndag). Men, men, å andra sidan hade jag inte ätit nåt onyttigt på fyra veckor dessförinnan. Nu är det nya tag

• Godisråttan

mmm var jättegott med soppan. Krutonger är väl inte det bästa m,en åhh vad gott det var

• Godisråttan

Åt liiite mörk choklad till caffet också

• Godisråttan

Jodie
    Jag har ett bra recept på kassler som du kan göra när du får tag på lite. Skär kasslern i små bitar och stek med lök och ha på kryddor(piffi och svartpeppar ex) och sedan lägger du kasslern i en ugnsäker form och ha en burk krossad ananas i och ost över och in i ugnen med det tills osten får färg. Mmmmm..

Svar på tråden Invägning ihop?