• Godisråttan

Invägning ihop?

Här tänkte jag att vi kör ivägning en dag i veckan ihop så att man lixom blir tvungen att skärpa sig

Jag börjar då. Jag väger 73kg och vill gå ner några kilo. Jag gifter mig i maj 2008 så det är ju ett tag kvar. Jag tränar styrketräning, går promenader med hundarna och ska försöka löpträna. Jag äter mindre portioner, minskar godisintaget och byter ut en måltid om dagen mot en proteindrink.

• Svar på tråden Invägning ihop?
  • Godisråttan

brud_aug08
    Gå en extra lång prommis ikväll då. Det är nog ingen fara!

• Soludden

Hej igen alla glada! Nu e ja tillbaka igen!

Måste bara säga att ni är så duktiga allihopa! Vilken karaktär ni har!

Ja började me nutrilett i måndags och meningen var att jag bara skulle dricka shakerna och äta purjosoppan och nån bar då o då. Jag klarade första dagen jättebra, men sedan började jag längta så efter mat så de va inte sant! Så nu dicker jag på dagen, men äter ett vanligt mål mat på kvällen. Men jag e riktigt sockerberoende så jag är stolt att jag inte ätit något sådant!
    O jag har lyckats gå ner 2 kg nu! På mindre än en vecka! E väldigt stolt, men de e väl säkerligen mest vätska. Men de känns bra iaf!

Så nu får ni stå ut me mig ett tag...behöver er hjälp om ja ska fixa detta. Min karaktär e lika me noll verkligen! O ja har tänkt hålla på i 3 veckor...får väl se hur länge ja fixar de!

O ja va så peppad till att promenera på morgonen. men redan första dagen fick ja värsta skoskavet! Så de har varit si o så me de där. Men nu börjar de bli bättre så imorn kör ja igång igen!

Ps. en stor eloge till er som hinner träna o äta sunt o passa småbarn samtidigt! Detta var något jag inte tänkt på tidigare!Ds.

Kram på er o lycka till!

• Snowsee

Godmorgon alla kämpare!
    Överlevde första dagen på jobbet igår nätt och jämt. Var kaos, men klarade trots det maten bra. Idag vräker regnet ner här så jag har ställt in min morgonprommis, måste dock cykla rill jobbet senare. Kommer se ut som en dränkt katt...

I morgon är första vägdagen för mig sen min omstart och jag är sååååå nervös! Hoppas på minus så klart!

• Tessan 18/8

Jag har funderat på detta ;
    varför ska det vara så svårt att skärpa sig...??!
    jag haft så svårt att hålla mig till mina points denna vecka..(går hos viktväktarna)
    Kan det ha att göra med att min man är bortrest..och att man tröstäter då... inte så värst mycket men jag äter 1-2 points förmycket.. :(
    jag får ta en lång prommenad med min svärmor ikväll och stilla min ångest...
    Kör hårt ni andra!

• Snowsee

Vägdag för mig idag:

Vikt vid omstart (8/8): 59 kg
    Målvikt: ca 55 kg
    Vikt idag 58,1 kg
    Minskning: 0,9 kg

Får vara nöjd med det. Har klarat maten bra men ej hunnit med mina promenader ordentligt.
    Trevlig helg alla! Hoppas det går bra för er också!

• Snowsee

Oj..skulle ju stå (8 aug) och inte (8/8)

• Godisråttan

Hej tjejjer!
    Jag vägde mig torsdags morgon och vägde 70,1kg och jag startade på 73kg så nästan 3 kg på 2 veckor.Nu är det så att jag var på personaljippo i torsdags, tapas med tjejjerna i fredags, middag hemma hos en god vän i lördags och söndags kom en kompis till oss och vi såg sista avsnittet av bachelor med godis!!KATASTROF!!!!!Nu är det skärpning!Kommer köra hårt denna vecka för att kompensera. Mitt mål är att komma under 70kg på fredags invägningen även om jag gått upp lite nu. vill vara nere på 60 något igen....usch får ångest att jag tabbade mig så när det gick bra...

• Tessan 18/8

Skit, inge bra...
    +0,5kg...
    Det var iofs väntat åt på restaurang med svärmor i lördags...åt en massa gott.
    Ja ja ny vecka så jag tar nya tag!

• Godisråttan

Vad dåliga ni är på att skriva här tjejjer!Hur går det för er?jag åt kakor idag till fika...

Svar på tråden Invägning ihop?